První část kampaně s podtitulem "Let Šedé Vrány", představuje úvodní seznámení kumpanie "Šťastná Pětka" s dlouhou historií zvláštní, legendy tradované lidem obývajícím hory zvané Bouřné.
Náhodný návštěvník Proskuru by se mohl spokojit s prvním dojmem a považovat tuto křižovatku cest na západních hranicích Cormyru za jedno velké tržiště.
Výroba skla v Proskuru je tradičně situována do alchymistických dílen pod Andělským hradem. Celá lokalita proslula výrobou nejen alchymistického, optického a magického skla, ale i výrobou alchymistických produktů. Jméno nese podle tradičního výrobku, skleněného poháru zdobeného typickým způsobem. Toto sklo je používáno v celém městě na hodovních stolech majetných.
Čas od času si Divočina najde cestu skrze nestálý závoj světa a pronikne do reality našeho bytí. Když se tak stane, proud Divoké magie začne proudit skrze trhlinu a hrozí strašlivými následky, nebude-li rychle zastaven. Existují mocná kouzla, která dokážou na krátký čas divokou magii spoutat a trhlinu uzavřít. Podařit se však může jen na chvíli. Staří však znají další způsob. Je třeba najít Bludnici. Dívku, jejíž příchod oznamují hvězdy na obloze. Tu, která jediná dokáže zkrotit Divokou magii napořád.
První část kampaně s podtitulem "Let Šedé Vrány", představuje úvodní seznámení kumpanie "Šťastná Pětka" s dlouhou historií zvláštní, legendy tradované lidem obývajícím hory zvané Bouřné.
Náhodný návštěvník Proskuru by se mohl spokojit s prvním dojmem a považovat tuto křižovatku cest na západních hranicích Cormyru za jedno velké tržiště.
Výroba skla v Proskuru je tradičně situována do alchymistických dílen pod Andělským hradem. Celá lokalita proslula výrobou nejen alchymistického, optického a magického skla, ale i výrobou alchymistických produktů. Jméno nese podle tradičního výrobku, skleněného poháru zdobeného typickým způsobem. Toto sklo je používáno v celém městě na hodovních stolech majetných.
Čas od času si Divočina najde cestu skrze nestálý závoj světa a pronikne do reality našeho bytí. Když se tak stane, proud Divoké magie začne proudit skrze trhlinu a hrozí strašlivými následky, nebude-li rychle zastaven. Existují mocná kouzla, která dokážou na krátký čas divokou magii spoutat a trhlinu uzavřít. Podařit se však může jen na chvíli. Staří však znají další způsob. Je třeba najít Bludnici. Dívku, jejíž příchod oznamují hvězdy na obloze. Tu, která jediná dokáže zkrotit Divokou magii napořád.
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<