Tvorba postavy
Validní příručky: Mortals/Hunters; Core, HtV, HtV sourcebooky, Armory, Armory II, Dogs of War... Book of Spirits? Second Sight? V podstatě mi to je jedno, nWoD je docela konzistentní a všechny general/mortal sourcebooky považuju osobně za "základní nabídku".
Pokud byste našli něco v supernal sourceboocích, můžete to dát k diskusi. Zejm. některé sleepwalkeří věci a věci vycházející z awakened magic můžou být možné (pokud vám nevadí, že kdykoliv vás vaši fundamentalisticky smýšlející bratři potkají, budou mít na jazyku slova jako "abomination", "anathema" atp).
Pokud byste chtěli něco, co v sourceboocích není, dejte vědět a dotvoříme to.
Atributy: 5/4/3
Skilly: 22 bodů, libovolně; žádné pětky, max. 1 čtyřka, occult max 2
Specializace: 3, nic se supernatural orientací
Merity: 10, ALE z každé kategorie (mental, physical, social) musíte mít aspoň 2 body (pokud nemáte Blessed/Cursed výjimku, viz níže). Scaled merity končej na 4 max.
Můžete mít resistance merity, ale nikoliv skeptic merity (Doubting Thomas, Unbeliever atp.)
Blessings/Curses: Můžete si vzít mortal-available supernaturální merity (schopnosti). Tj. např. ty ze Second Sight nebo různých Hunter (např. Lucifuge atp.) Pro postavy s Blessed/Cursed konceptem přitom platí odlišná omezení:
Obecně platí, že:
- Všechny schopnosti co si vezmete musí mít blessing/curse stylizaci (původně nebo si je v tom smyslu předělejte) (pokud by neměly, pak nemáte v Order co pohledávat - s thaumaturgií, psykerstvím a podobnejma nesmyslama můžete táhnout k MI-13, tam na to budou zvědaví)
- pokud nepřijdete s nějakým fakt super cool konceptem proč to má být blessing, pak násilně se projevující a zraňující schopnosti by měly být curses. Cool konceptem nemyslím "hej, sem Pěst Boží!".
Běžní členové Řádu:
- Běžné postavy jsou limitované investicí 3 bodů do supernal meritů (rozdělení je na vás).
- Žádné evokace, manifestace, invokace ani projekce (=žádné blasty, žádná vyvolávání, žádné posedlosti, žádné astrální bullshity).
- True faith je k dispozici (to sem ale hodnej, co?) komukoliv (scaled merit), ALE postava s True faith nesmí nést žádnou curse. Pokud postava s True faith ponese blessing a tento se nějak obrátí proti ní, True faith okamžitě padá. Pokud se postavě s True faith stane něco otřesného co nedokážete ve své víře ospravedlnit, True faith padá. Pokud provedete nějakou herezi nebo začnete příliš hřešit proti Morality, True faith možná padne (a kolik ste do toho narvali bodů mi bude ve všech případech jedno, prohlásim jen "chá-chá!" - ne, doufám, že ste nečekali, že vám umožnim True faith a nechám vám jí lacino, že ne?)
Blessed/Cursed členové Řádu:
- Postavy s Blessed/Cursed konceptem naopak musí investovat alespoň 3 body a mít alespoň jeden supernal merit na 3 a víc.
- Maximum pro Blessing nebo Curse je 5.
- Blessed/Cursed postavy mohou mít evokace, manifestace, invokace nebo projekce. Resp. možná spíš Cursed postavy mohou mít zmíněné, Blessed postavy mohou mít projekce a nějaké manifestace, s těmi evokacemi bych to u nich moc nadějně neviděl.
- Blessed/Cursed postavy které dají do Blessing/Curse víc než 4 body meritů mohou ignorovat omezení pro rozdělení meritů mezi kategorie
Heritages: Postavy s konceptem členství v některém z tradičních rodů Řádu mohou investovat do dědictví - tzn. do magic itemů. Můžete vzít jakékoliv cursed (shade-touched... viz Book of Spirits) itemy nebo klidně i natvrdo magic itemy / artefakty (ehm, teda, pokud je zaplatíte, což jako u artefaktů... no, pokud chcete...)
Calling: Postavy s konceptem postaveným na Calling
- mohou mít Mage merit Destiny.
- mohou mít Mage merit Dream
- mohou mít True faith až do úrovně 4.
Church: Postavy s konceptem původu v církvi:
- mohou mít dovednost occult až na úrovni 4
- mohou mít specializace se supernatural orientací
...tohle je základní osnova. Pokud byste v tom něco jakože hodně potřebovali změnit abyste vystihli koncept, tak dejte vědět.