DnD potřebuje nové hráče. A v Americe to většinou chodí tak, že tyto hry kupují dětem rodiče a ty si dávají pozor, co kupují.
Však znáte ty případy z Ameriky, jak se tam strašně řeší věkové ratingy u počítačových her (a u nás vlastně vůbec).
Nebo u D&D, kdy rodiče řešili, jestli jejich děti hrající DnD nejsou satanisti. Proto jednu dobu vymizeli z DnD ďáblové, démoni, sukuby apod (a začali se pomalu vracet od 3. edice).
Nebo známý případ, kdy kvůli prodejnosti přejmenovali zloděje na tuláka a vraha dali v 4E jako exkluzivní povolání pro DDI, protože kniha s ním by se blbě prodávala.
A ve stejném duchu teď vychází Red Box, protože rodiče (co začínali na původním Red Boxu) uvidí známou hru v knihkupectví a koupí ji domů svým potomkům. A někde jsem četl, že Red Box a navazující Blue Box přilákaly do D&D mnohem více hráčů než alternativní (a v podstatě konkurující) AD&D první edice, které vycházelo ve
stejnou dobu.