Hm. Měnim názor. To dělení na konkrétní hry a konkrétní světy v "Hraní" a "Světy" se mi nelíbí.
To že to tvoří nekonzistenci zobrazení bych přežil, ale to že to přidává volbu navíc je opruz - to je přesně to co se snažíme eliminovat, ne?
Já bych tam normálně nechal načíst všechno (nebo nějakej částečnej výpis) a teprve potom bych tam dal možnost nějakého dalšího výběru. Máme klíče, tak proč ho nepoužít naplno.
Odstraníme tím jednu úroveň výběru a výsledek je stejný - pokud chci DnD only, tak si prostě kliknu na DnD ve filtru místo toho abych na něj klikal v předchozí have-to-click úrovni.
Otázka je jestli by to pak bylo lepší dát jako další kategorii klíčů nebo jako submenu. Submenu by dalo možnsot použít obrázky, ale zase by do toho vneslo nesystémovost a tak trochu bordel, takže bych byl pro klíče.
EDIT: + pár komentů od kamaráda co studuje webové technologie a dělá do webdesignu, kterého jsem poprosil o pár komentů:
- filtrování by mělo mít reprezentaci v URL, alespoň v anchoru ( hlavni featurou webu je linkovatelnost programatori z masturbace nad AJAXem tuhle krucialni funkci rozbili a ted se to zase uci
- premysleli jste vubec nad tim, jak to budou indexovat vyhledavace? (na to se ptal v kontextu toho filtrování a URL, s čím přesně to souvisí netuším)
+ ta navigace hrani a svetu mi neprijde nejstastnejsi (podobně jako Alnagovi mu vadí že to je nesystémové => neintuitivní pro někoho kdo web nezná, kromě toho mu přijde divný proč se tam nepoužije filtr, když máme k dispozici tak silnej jak máme)
+ se vyjádřil nehezky o mém požadavku na filtr vyjáždějící po najetí myši bez kliknutí