Tarfill píše:
Máš ještě nějakou jinou představu bojovníka, co by Ti vyhovoval?
Dost netriviální :/
Problém je, že je potřeba se vyhnout jak PHB tak Xanatharovi. V těch už jsou (název a následně archetypy které tím vidim pokrytý):
- Šampion: raw power bijec, gladiátor (?)
- Taktik: trénovanej fighter, žoldák, šermíř
- Kavalír: jezdec, rytíř, strážce
- Samurai: "sofistikovanej" válečník
- Čaroknecht: (MG) swordmage
- Arcane archer: (MG) střelec
k tomu máme:
- Vojevůdce: stratég, vůdce, "commander", "supporter"
- Chodec (MG): ...
Popravdě zrovna u válečníka bych klidně rád udělal výjimku a dal bych mu 4 obory místo "jen" 3, ale fakt moc nevidim co by v té paletě nějak chybělo. Jediný co tam nějak vidim je:
- Veterán: "survivor", rváč, bitkař.
Teoreticky by mohl být zajímavej nějakej válečník orientovanej na boj na dálku, ale nemagickej. Pokud někoho napadne co mu dát za schopnosti aby to nebylo moc "úzký" a zároveň se to nebilo s Arcane Archerem... EDIT: a samozřejmě tu je
UA Sharpshooter :/ /EDIT
Tarfill píše:
"Válečníka co se a) umí orientovat v bitevní vřavě a chaosu a b) umí takovou vřavou projít živej" může teoreticky zastat kdokoliv z bojovníků či barbarů...
...ale ne každej k tomu má bonus schopnosti.
Zároveň oproti barbarovi tam je dost jinej feeling. Jak popisoval Mike - Barbar je v podstatě něco jako "rage priest", classa co zosobňuje hrdiny kteří těží z drsného původu a prostředí a mýtu který kolem toho je - jsou to ochránci kmenů, svatyní, divočiny atp.
Oproti tomu Veterán je prostě týpek co "v tom umí chodit", protože toho prostě hodně prožil a přežil.