Siriene,
možná nadhodím heretickou myšlenku, ale neměl bych klidné spaní, kdybych jí nezveřejnil:
V záhlaví diskuze o přípravě trojice dobrodružství je stále uvedena podmínka "jeden příběh = jedno sezení = cca 5 hodin hry."
Tohle mě osobně přijde jako dost kritická podmínka a rád bych věděl, jak moc je i pro Tebe a co je v pozadí.
Ačkoliv chápu, že si třeba představíš někoho zkušeného, jak v rámci ukázkového oneshotu představuje úplně novým hráčům JaD jako takové a je logické, že když se tahle ukázkovka zvládne na jedno sezení, bude vše super. Dosud OK.
Ale,
pokud chceš celou trojici uvést v oficiální knize jako dobrodružství pro širokou hráčskou veřejnost, přijde mi limitace jednoho sezení škoda. Pokud si představím sebe sama jako zájemce, který si kupuje nějaký produkt, rád bych z toho vytřískal co nejvíc hodin zábavy, podobně jako Wizardi vydávají dobrodružství rovnou na několik úrovní a vlastně by mě doslova odrazovala myšlenka pořizovat si knihu, kterou sfouknu za tři sezení a pak už nic...
S rozsahem cca 50 stran na jeden příběh z toho lze vytřískat mnohem víc a pokud by někoho z tvůrců napadlo přidat támhle nějakou vsuvku, támhle nějakou odbočku, tak by bylo přeci úplně v pohodě, kdyby se jeden příběh roztáhnul klidně na dvě nebo i tři sezení. Nemyslím několik úrovní, pouze by se neřešilo, jestli nad tím strávím 4 nebo 7 hodin. Pokud bude kreativní energie a obsah, byla by škoda ho nevyužít.
(Nehledě na online hry, kde je běžné - a v knize JaD je to vyloženě uvedeno - že rychlost odehrávání příběhu online je pomalejší než při osobním hraní.)
Tahle limitace jednoho sezení mi tedy připadá jako svazování rukou případným autorům a ten skutečný důvod mi vlastně uniká.
Jak je to tedy z Tvého úhlu pohledu?