Ty perky fungovaly v počítačové hře, ale v tabletop hře to, obávám se, bude skřípat. Myslím, že by bylo lepší je přepsat volněji - třeba jen bonus pro vytvoření výhody za daných podmínek.
Třeba ten perk Ranní ptáče. / Noční pták. Co nutí postavu hrát denní, nebo noční mise? Pokud nic, tak je to instant +1 ke všem vlastnostem, protože si vybere to výhodnější. Pokud s tím začne GM počítat, tak musí vymýšlet, proč se aspoň část úkolů musí odehrávat ve dne, či v noci.
To samé co se týče perků Jednoruký. Pokud nebudeš mít výrazně silnější obouruční zbraně (v PC hře byl přesně daný konkrétní výběr), pak je to prakticky trvalý bonus. A takových bude víc.
Analogie s Fate CORE pravidly, viz:
"Lenny zvažuje dát Landonovi trik jménem „Smrtící ostří“.
Chce, aby přidával dva posuny ke každému úspěšnému hodu na útok, pokud je proveden jeho osobním, na míru vyrobeným rodinným mečem.
Amanda se nad tím zamyslí. Naplňuje to všechna kritéria pro omezení, je tu ale jeden problém – ani Amanda ani Lenny si nedokáží představit moc situací, v nichž by Landon nepoužíval svůj zděděný meč. To by tudíž znamenalo, že by tento trik použil při každém útoku, což by fakticky nahradilo běžné užití dovednosti Boj. Amanda se rozhodne, že to je příliš, a požádá Lennyho, aby trik upravil."