Díky, ten je můj. Vydrží tam do 23.4. na Sabotovanou misi?
Autobus jsem stihl, ale už podruhé jsem si to dal klusem. Čajový ubrus jsou ještě přijatelné ztráty.
Co se týče hraní - na rovinu, čekal jsem něco víc. Ona to byla taková chaotická šílenost stejně jako minule u Pleasure bringers a ani nebylo moc poznat, že je to jiný systém :)
Až úplně na konci mi došlo, že se vlastně nehrálo na zóny. Zóna je pojem z pravidel, my ho používali zcela jinak, spíš ve významu blízko-středně-daleko.
Takže krytí nešlo přes vytváření výhod, ale prostě úkrok za sloup. Když někdo naopak vytvořil aspekt omezující střelbu, tak to střelec mohl obejít prostým přesunutím v rámci zóny (tedy pohyb mimo jeho základní akci). Chápu, také to chci u nas zavést (battleplan je zábavnější), ale Fate to není.
Jsem zvědav na tu Sabotovanou misi. Tady tempo dost brzdilo to, že postavy neměli jednoho vůdce, takže každý vymýšlel nějaké hovadiny, ale zezačátku nikdo nedělal rozhodnutí - já ani nemohl, assasinka taky ne.
Co se týče Jedáiky, mohl jsem za ten poslední FP zkusit vynucení jejího aspektu. "Chovej se jako Jedi, ne jako nějaký blbý marauder." Nejspíš jsem jí to pak někdy řekl ještě bez FP, během boje. Jestli se opravdu rozhodla tady umřít, tak je blbá a patří jí to, ale jinak si myslím, že jsme ji ještě mohli vytvořit nějakou šanci na útěk (snažili jsme se o to já i agent). A možná i Sith - nalomená Jedáika je lepší, než mrtvá.
P.S. Můžem odhalit naše úmysly? Nechci to spoilovat někomu kdo čte fórum a třeba by tyhle postavy ještě někdy hrál, ale docela mě to zajímá :)