2: noir
hra: předpřipravené dobrodružství z pravidel, celkem v pohodě. Nevím sice, jestli jsme se dostali až na konec ale cca po pěti hodinách jsme to zakončili.
feeling+systém: Mám z Numenery dost rozporuplné pocity, přišlo dost ujeté co se týče vybavení a tak, tvorba postavy šla celkem v pohodě - nic těžkého, ale výsledek mě zklamal.
V podstatě je na výběr ze tří classů (glaive - warrior, nano - techno-mág, a jack - mišmaš)+ nějaké popisy, které dávají různé bonusy. Já třeba chtěl něco jako rychlého válečníka, bez zbroje a skočil jsem s týpkem, co měl dvě zbraně (ale jen lehké, protože malý lvl), rychlost byla v podstatě vyjádřená bonusem na iniciativu, běhání a zvýšeným statem speed.
Pak jsem dostal nějaké 3 random itemy z pravidel - dva jednorázové (robota, co měří půl metru, a po aktivaci vydrží pět hodin a během hry se pro něj nenašlo využití, a náplast co léčí intelekt (pro Glaiva celkem k ničemu, myslím)) a jeden na vícero použití (cosi co vyvolá z alternativní dimenze fakt pohodlné křeslo - WTF?)
Další hráč měl nano class - hodně vyjednával a tak a jediné co v boji dělal(respektive nic jiného nemělo smysl dělat) bylo, že používal dokola nějaký spell/skill co dává 4 dmg.
Další věc, která mi přišla celkem divná byly zbraně - lehké zbraně dávají za 2-Armor, Středním za 4, těžké za 6. Je jich sice hromada druhů, ale přišlo mi, že vůbec nezáleží na tom, co je to za zbraň, ale jen na skupině do které spadá (lehké, střední a těžké).
Jinak jsem se ale docela bavil, vznikaly vtipné situace a pokud se nějak domluvím s ostaními hráči, tak si asi zahrajem znova - ale radši si nejdřív pořádně pročtu pravidla - možná pak část mých WTF pocitů zmizí. :)
To je asi tak vše, na vyzkoušení to bylo fajn a nebál bych se Numeneru minimálně doporučit k vyzkoušení.