Hm... Tak musim říct že X-meni mě velmi potěšili, čímž se stali (jak mi Pety nebo Beltar, už nevím, připomněli) druhým filmem, u kterého se s noirem shodnu (prvním byl Kick ass)
Musím říct, že nejvíc sympatií ze všech postav tam u mě získal Wolverine
noir píše:
Takže ono nedávalo smysl, že ožije (tudíž to nešlo čekat), a současně bylo do očí bijící, že ožije, tudíž to bylo očekávatalné? Nějak se ztrácím...
Z pohledu příběhu nedávalo smysl, že ožije.
Z pohledu diváka bylo doočíbijící, že ožije.
To, že něco nedává smysl, ještě neznamená, že to není očekavatelné. Většina seriálů je podobných situací plná, klasické situace které mají scénáristé v oblibě a za které bych je nejradši nechal střílet.
noir píše:
Ten film pracuje s mýtem
Ani omylem. Ten film pracuje s komiksem. Kdyby ten film pracoval s mýtem, pak by v žádném případě nebylo snesitelné, že je Heimdall negr, si musíš vybrat - buď mýtus nebo mýtem lehce inspirovaný komiks, na obě strany to hrát nejde.
noir píše:
Teď už nechápu vůbec. Takže asi 87 procent filmu se ti líbilo, ale kvůli posledním asi 15 minutám tomu dáváš horší čísla než totálnímu odpadu Priestovi?
Nelíbil se mi konec a začátek. Začátek si zasloužil bejt zkrácenej tak, jako úvod v Priestovi - na 3 minuty, úvodní půlhodinovej úvod kdy postavy, o kterých se prakticky nic nedozvím, pobíhají okolo, aby udělali jedinou věc, která je ústřední zápletkou a která mi je známá už z promo textu, mě fakt nudil k smrti. Líbila se mi ta prostřední část, zhruba tak třetina filmu.
A závěr filmu je věc, která když je zkažená tak dokáže dojem z filmu jako celku totálně zničit. Nebo seriálu. Třeba třetí série Torchwoodu je pět hodinovejch filmů které dohromady vypráví jeden pětidenní příběh - první čtyři jsem docela nadšeně zhltal, a pak ten pátek byl hrozně rozvláčnej a napůl o ničem; kdyby byl slabší jeden z těch čtyřech předtím tak to snesu mnohem líp, než když je zpackanej závěr.