Dočetl jsem Dragon Heist a musím říct... naprosto úžasné dobrodružství. Podle mě ještě o několik stupňů lepší než Curse of Strahd nebo Tomb of Annihilation. Fakt parádní.
Hned v úvodním slovu Chris Perkins píše, že hráči nemají číst dál! A platí to víc než v ostatních wizardích dobrodružstvích. Je tam ohromné množství super nápadů, zvratů, kliček a překvapení. To dobrodružství je jimi napěchované a byla by větší škoda než kdy jindy o ten zážitek přijít. Proto i já zcela výjimečně zde musím napsat:
Hráči, nenahlížejte do dobrodružství Waterdeep: Dragon Heist, přišli byste o nebývale velkou porci překvapení a zábavy!!!
Až si to dobrodružství zahrajete, určitě mi dáte za pravdu.
Mimochodem, na dobrodružství mimo Chrise Perkinse a Matta Mercera se velkou měrou podílel i
Charlie Sanders, v Americe slavný autor televizních seriálů (v ČR ale není moc známý) a velký hráč D&D. Prvotní nápad na toto dobrodružství, že to má být městské dobrodružství odehrávající se v Hlubině, měl prý Mike Mearls.