na celej ten den? Ideálně někdy od dopoledne (desátá? jedenáctá?) do večera včetně.
Věc se má tak že sem zažil srazy k Sunrise a Midday a jako i když už je agenda předeslaná a napůl hotová, tak to nebývá řešení na dvě nebo tři hodinky. I když se zázrakem dořeší všechno tak, že nějaký čas zbyde, vždycky tam jsou další věci co se dají řešit dopředu a co pak ušetří spoustu dohadování pozdějc.
A ono už jen když se podívám na to, co tam potřebujeme probrat:
- kompletní převedení a přepsání všech práv a přístupů z Tria na nás, abysme měli konečně jistotu že opravdu kontrolujeme všechno
- celkový layout
- pohádat se o první úrovni třídění
- ujistit se, že určitě dojde ke snížení "hloubky" Kostky
- ujasnit levý sloupec, ujasnit zasazení Sborníků
- ujistit se, že určitě dojde k navýšení přehlednosti a vyhledavatelnosti
- probrat po jedné celej ten feature list abysme měli jistotu že jsme s ním na jedné vlně a že tam nejsou žádné technické úlety
- odklepnout klíče
- vyřešit PDFkový export
- vyřešit politiku k sociálním sítím a jejich integraci
...a do toho celá blbá Komunita kterou víme že chceme, víme že má epic potenciál, ale vlastně jí musíme probrat od základu.
Což není málo, některé ty body jsou bojím se i na pár hodin. A i když tohle zvládneme, tak tu jsou další otázky, které je dobré zmínit, třeba nám tu visí otázky
- anon user defaults, new user default (záložky, welcome PMky...)
- různých politik (k jiným webům, k překladům, k moderování, redakční politika... jako s Alnagovým odchodem je vazba na minulost jen přeze mě a co si budeme povídat, já se až do konce řídil laxně podle Alnaga - jsme efektivně nový tým a bylo by asi dobré si říct jak věci do budoucna vidíme - osobně bych třeba nějaké věci rád změnil směrem od reaktivity k proaktivitě, třeba co do oslovování autorů; taky jsem přemýšlel, že by nebylo od věci udělat si třeba nějaký moderátorský tým, zaprvé pro korekce, zadruhé sehnat někde nějakého dalšího ITáka třeba ať nutně se vším nedusíme Tebe, zatřetí protože doufám jednou přijde den kdy i my budeme předávat Kostku dál a bylo by dobré mít komu)
- grafiky a skinů
- sekundárních/podřazených funkcí? ShadoWWWovi se líbil ten systém downloadů překladů co je pro Fate, přehodit to z nepocitacove hry na Kostku by mělo určité výhody (třeba co do problému s autorskými právy u DnD a podobných jak jsi říkal); mě osobně by se líbilo mít třeba char-sheet generátory (opět by bylo dobré mít i někoho jiného než Tebe čistě kvůli kvantitě práce na tomhle)
- international supportu? Když dáme pod Kostku char generátory, tak proč ne? Navíc Kostka je awesome :D jenže když to uděláme v En, tak to znamená že bysme měli mít nějakou úplně elementary en podporu... a ono když tu máme CZ a SK překlady, tak se skoro nabízí otázka proč tu nemít i PL překlady... to je jen myšlenka teda, možná to je blbej nápad, ale možná ne.
- ujasnit si nějaké dlouhodobé výhledy a třeba propagaci. Řídit Kostku systémem ze dne na den není úplně perspektivní, osobně bych rád měl nějaký výhled třeba na pět let. Nebo i na deset. Nějakou cestu kterou můžeme sledovat a třeba i hodnotit jak daleko jsme po ní ušli. A nebál bych se mířit hodně vysoko - lepší dojít do 50% epického cíle než splnit 100% uťáplého.