Almi píše:
Osobně jsem se utěšoval tím, že když už je nějaký souboj dlouhý, tak je většinou "příběhotvorný/příběhonosný"
Mas pravdu, ze pri te delce souboju, kdyby to byli jen boje pro boj, tak je to jeste horsi. Na nizsich levelech je to v pohode, neni nad prijemne zpestreni, jak tak neco vylootovat. :D
Mene caste souboje uricte nejsou reseni.
O presypacich hodinach jsem dlouho vtipkovali v E a nikdy se nezavedli.
Souboje mi nepripadaji jako pritez, ale jejich delka je proste strasliva - domnivam se, ze je to prekombinovanosti postav na jedne strane a na druhe strane moci potvor, ktere umi blindovat, stunovat, slowovat takovym zpusobem, ze hrac je pak nucen vynechat i jeden tah resp. udela tah, ve ktere toho az tak moc neudelal (neco jako Meldinovske - jsem mrtvy, hazu dead save). To pak vyrazne prodluzuje ten efekt - uz dlouho jsem nebyl na tahu, nic se nedeje. A taky prodluzuje boj - protoze kazdy dmg se pocita....
Almi píše:
rodný hrad Einarra Stornonta
Libilo se mi, ac mam pocit, ze jsem jednou nehral.
Almi píše:
Nifterlú a kraj okolo
Trosku me (jako hrace) zdecimoval ten boj po ceste, ale to uz jsem vyresil ruzne odladenou postavou, takze od te doby se to nestalo - ale mozna jen nenastal ten typ souboje. Obecne se mi to zvetseni mobility postavy libi.
Pokud je nejaky artefakt nebo predmet, ktery dava vice mobility, tak se hlasim o jeho zarazeni do hry. :) Ikdyz aktualni "kane" je jiz dost dobre. :)
V samotnem pribehu jsem se trosku zratil, ale jen decetne.
Almi píše:
Vartena
Vartena vcetne Nove Varteny :) - pro me jednoznacne nejlepsi dobrodruzstvi, co jsem zatim v EE hrali. Bylo to vcelku jasne a zaroven detektivni - bylo, co objevovat. Diky mestu se dalo hodne interagovat s okolim a snadno se to predstavovalo. Nejake separatni akce ala jdeme na noc do hrobky tam byli, ale to jsem nejak ignoroval.
Ferdinanda si pamatuju. Pak tam byla jeste nejake kapitanka mistni straze. A pak Alandra alias ta, kterou urazil Jaseb :)
Almi píše:
Divočina.
Od te doby se v tom trochu ztracim... jsou tam porad nejaci ruznotypovy elfove - lesni, zimni... pak jeste nejaci dalsi?
U Matky carodejnic jsem pochopil, ze vlastne netusim, proc jsme tam sli a to me definitivne zmatlo. :-/
Almi píše:
Bohužel, kampaň je epická a do konce hry zbývá minimálně 10 sezení (když nechám level up každou hru). Jsem přístupný i tomu, zaměřit se více na vyprávění, ale to vyžaduje alespoň elementární seznámení se s dějem předchozím.
Ne, level up kazde sezeni taky neni resenim.
Almi píše:
Takže, Shako, potřebuji vědět, jak to vidíš dál:
(i) Zda chceš hrát AE i nadále;
Hrat zatim budu v mezich moznosti, tj. obcas se stane, ze mi to proste casove nevyjde. Kdybych to chtel zabalit, tak to reknu hned. ;-)
Almi píše:
(ii) pokud ano, zda by ti pomohlo vzít si nějakou, jakoukoli postavu jinou, klidně úplně novou;
Uvazoval jsem nad tim, ale jeste jsem nezkoumal alternativy. Dal bych ti vedet pripadne PM.
Almi píše:
(iii) zda je ještě něco, co by Ti mohlo ode mne pozitivně pomoci, protože vím, že jsi kreativní hráč a dokážeš inspirovat mne i okolí.
Diky, zatim nic. AE nestoji a nepada na me ucasti - doufam, takze netreba delat vse pro me. ;-)
Budu taky moc rad, kdyz se objevi Beltar a/nebo Noir - vase napaditost a vtipky jsme uz AE dlouho nevideli. ;-)