Verča:
BGII:ToB Ascension:
http://www.weidu.org/asc.html, jestli se k tomu někdy dostaneš, tak určitě doporučuju. A je to opravdu od Davida Gaidera.
(Docela vtipná část z readme:
David Gaider píše:
1) this is NOT an official Bioware product and Bioware does not support it.
I work for Bioware, but I've done this on my own time. If you encounter a
bug or some other problem with the mod, please refer to the Technical
Problems portion of the ReadMe...don't go to the Bioware message boards and post your problem there. If you do, people I work with will come down to
my office and frown at me and that would be bad.
2) Even if you really, really like what this mod has done, please don't say
things like 'this is how it should have been' or somesuch. I didn't have
any deadlines or economic realities to face, here...nor do I think it would
be realistic to expect to be allowed to spend four extra months (the entire
expansion took six) to tinker and play with a section of the game that
lasts maybe a few hours. I'm proud of how Throne of Bhaal turned out and
the work the team did on it and I think almost any game, with a little love
and a doubled development time, could be a bit better (or
over-designed...take your pick).
)
Málem bych zapomněl na to, že je BGII:EE, i tak se dá Ascension do hry dostat z kompilačního modu The Big Picture:
http://www.shsforums.net/files/file/546-the-big-picture-v181/
Když už jsem u těch modů, tak kdyby někdo zvažoval rozehrát Planescape: Torment, tak dneska už asi jen s tímto:
http://www.gog.com/news/mod_spotlight_planescape_torment_mods_guide,
mě ještě zaujal tento mod:
http://tchosgames.blogspot.cz/2011/04/planescape-torment-portrait-mod.html, ale možná jen kvůli obrázku Annah.
Jinak já teď dohrál PS:T, jsem pln dojmů... úžasná hra a nemůžu dostat z hlavy soundtrack, zejména
https://www.youtube.com/watch?v=tUt84LyH2JI. Jinak není to od Bioware, jak jsem si myslel, ale opravdu od Black Isle. Jsem koukal, že projekt vedl game designer
Chris Avellone, jehož jméno jsem vídával na různých fórech o RPG hrách "skloňovaný" s pozitivními superlativy snad častěji, než jméno Davida Gaidera, jen jsem si jej nedokázal nikam zařadit.
Teď už vím, že v současné době píše pro kickstarterový projekty Pillars of Eternity a Torment: Tides of Numenera* (zajímavý vybraný částky $4,163,208 a $4,188,927), který mají ambice stát se "spiritual successor of Planescape: Torment." Tak uvidíme, mají vyjít 2015 a jako izometrický hry by nemusely vyžadovat 4 jádra na procesoru :D
* ano, ta Monte Cookova Numenera.
--------------------------------------------------
Konec mých žvástů o PC hrách
--------------------------------------------------
Začátek mých žvástů o DnD
--------------------------------------------------
Nějak jsem se teď ztratil v levelování družiny. Něco mi říká, že minule mělo být 23 a bylo 22. Může mi to někdo nějak potvrdit / vyvrátit? Každopádně na příště si nachystejte 23. úroveň postav.
Dělal jsem si malou rešerši příběhových itemů fungujících nad rámec pravidel DnD4e, tak pokud jsem na nic nezapomněl:
Mlhova dýmka - kouř ukazuje, na co majitel myslí - Hirkal
Lutécie - 2 in 1 Imaskarkana - Allyks
Doresainův plášť - lib. plášť +5 + aura 1: level / 2 dmg to all creatures - Delgar
Phorcysův meč - lib. meč do 27 lvl + klíč k portálu na Stínovou enklávu - v Lutécii?
Peblígův dar - Ring of Protector + zobrazuje společné vzpomínky Peblíga a Allyks - Allyks
Selu'kiira - Znalosti Skylly, Euryale, Vysoké magie - Allyks
Ještě něco?
Příští hru začnete ve Zkroucené věži na okraji Cormanthorského pralesa, kde jste se setkali s padlým solarem Malkizidem, který pomocí Čepele Války lákal elfy do pasti. Pokud se vám podaří vrátit se do Myth Drannoru, tak jste se domlouvali, že vaše další kroky povedou do města Oreme za Zeměvidcem, tajemnou bytostí, která tajně stála za vzestupem a možná i pádem nejmocnější a nejpokročilejší říše historie, Netherilem. Chcete od něj pomoc s konečným zničením Shadovaru...
Mezitím Myth Drannor připravuje vše na přesun do Letherny k obraně Havraní královny před Orcusem. Jednou z důležitých příprav je také snaha získat proti Orcusovi spojence, jak se to bude dařit se možná také dozvíme už příště.
Termín 13.1. pro mne vypadá velmi dobře.