Přestože jsem na přípravu hry neměl příliš času, myslím, že se hra povedla, takže děkuji i vám, že jste dokázali zábavně odehrát ne-příběhové části hry (Nemera a akademie) a snad se vám líbili i ty příběhové (porada a chrám).
pozn. nezapomněla Allyks náhodou na něco v Lutécii? :P
Přesto mám ke hře pár restů, takže bych je rád dořešil:
1) Loot: Cierre měla common / uncommon leather armor a 2x scimitar do levelu 21. Poté rare luk libovolného typu do levelu 21, protože nevím, zda by někdo z vás luk využil, jsem ochotný přistoupit na řešení, kdy Peblíg využije tětivu k výrobě rare kuše do levelu 21, popřípadě k vylepšení okouzlení své vlastní kuše o 1.
2) Cliffhanger: Původně jsem celou hru chtěl zakončit jinak, ale vyžadovalo by to více přípravy. Takže teď postavy ukončili Hirkalovu cestu za pomstou, ale nejspíše nemají další motivace a cíle. Mám sice pár (asi 3) nápady jak družinu zase více méně proti jejich vůli vtáhnout do akce, ale momentální situace je i vhodná pro začátek něčeho nového.
Takže zkuste popřemýšlet, co by pro vás teď mohlo být zajímavé, jak třeba rozšířit příběh postavy (zejména Delgara, Peblíga či Allyks). Nemusí to být ani časově ihned. Postavy mohou klidně i chvíli zůstat v Žárné.