Allyks a Mephasm jsou teď propojeni skvělými prsteny, autoři DnD4e dost možná ani nepočítali s tím, že bude využit tímto způsobem. Ale tak řiďme se pravidly:
Current Hit Points: 550 (cítíš z něj neuvěřitelnou životní sílu, ta tvoje vílí se s tím vůbec nedá srovnávat.)
General Status: Alive (důkaz, že není lich)
Number of Healing Surges: Tohle se u NPC neřeší.
Effects currently affecting: U Mephasma se střídají doby Dominate a Inter-Dominate, teď je to ta druhá.
Currently emotional state: Přestože vypadá pořád nad věcí a klidnej, tak to v něm docela zuří. Pořád musí něco řešit na materiální sféře, zatímco mu démoni ničí domov. Rituál, který to způsobil musel sám připravovat a nedokázal mu zabránit. Skylla mu umřela před očima (ano, po její smrti už otevřeně dokáže přiznat, že ji svým způsobem uznával). Mlha ho zradil, a to ho zachraňoval před smrtí, mučením a vyrváním duše... nespočetněkrát. No a nakonec, musí zas pořád něco dělat, vymýšlet a plánovat, život jako Skyllin "jak si přeješ, udělám to" byl vlastně hrozně snadnej a docela odpočinkovej.
Straight-line distance: Během pár hodin se prostřídalo 1 metr -> 2400 mil -> jiná sféra.
Teleportační poweru nedoporučuju používat, dokud bude Mephasm na jiné sféře, připlést se do Války krve je mnohem snadnější, než z ní vyváznout živ.