Nerhinn: zklamu tě, pokud je například 10 předmětů a jeden jedinej z vás si jeden předmět vybere a ostatní berou peníze (za poloviční cenu předmětů), neznamená to, že si peníze všichni rozdělí rovným dílem, v součtu i ten, co si vybral předmět má jeho poloviční cenu ve zlatých + podíl ve zlatých naprosto stejný, jako ostatní čistě ve zlaťácích. (levnější pro tebe neznamená spravedlivější pro všechny - viz příklad)
Příklad:
2 Hráči, loot:4 předměty uncommon např. za plnou cenu 10.000,-.
1. Hráč si vybere jeden předmět za plnou cenu 10.000,-. Druhý nechce žádný. Za prodej zbývajících 3 je tedy celkem 15.000,- (3 za poloviční cenu).
Kdyby dostal hráč č.1 5.000,- a hráč č.2 10.000,- - tak je to nespravedlivé vůči hráči č.2, protože hráč č.1 má předmět v hodnotě 10.000,- (poloviční hodnota ve zlatě je 5.000,-) a 5.000,- zl k tomu (celkem 10.000,- pokud by to prodal), kdežto hráč č.2 má pouze 10.000,- zl (a pořídil by tak pouze předmět za 10.000,- a zbylo by mu 0,- oproti 5.000,- zl kterými disponuje hráč č.1).
A proto to dopadne takto: Hráč č.1 dostane "pouze" předmět za 10.000,- a 2.500,- zl a hráč č.2 dostane 12.500,- zl (za které taky může pořídit předmět za 10.000,- a zbude mu taky 2.500,- zl.)
A to je spravedlivé dělení.
Deputy: a o ty předměty by měla být postava Winnie ošizena? Já sem k tomu dělení svoje napsal, nikdo to nerozporoval ani nepřipsal názor, upravovat to teď zpětně nebudu. Myslím že mnou dělaný způsob dělení je maximálně spravedlivý k hráčům - viz příklad výš.
Pokud nechcete spravedlivý systém, jaký navrhujete? Tak aby to neskončilo, že si postavy zamlouvají ty největší levely z lootu jen aby "vydělaly"...