No pokud bych se toho chopil, tak tam žádné možnosti na odbočky nejsou, páč vás prostě popadne osud a pak už vás bude honit čas :D.
Jinak tohle by byli charaktery na hru, rasy si víceméně komběte, jaké chcete, jen vystupovali byjste za ty předem dané
Člověk rytíř (paladin, fighter):
Třetí syn mocného vévody, který se vrací z návštěv u svých mnohých příbuzných. tuto postavu budou charakterizovat čest a odpovědnost a ve hře bude mít výhody a povinosti plynoucí ji z jejího postavení.
Půlelf čaroděj (wizard, sorcerer, možná i warlock):
Sirotek, kterého nemá ráda ani jedna z ras jeho rodičů. Ujal se ho vévodův dvorní čaroděj, který se stal jeho mistrem. Když mladý rytíř vyrazil na své cesty, dostal půlelf rozkaz, aby se k němu připojil a sloužil mu.
Člověk zloděj (rogue, možná i bard)
Typickej obyvatel menšího města, kterej nikdy nevytáhl paty za hradby, ale nyní je čerstvě na útěku před spravedlností. Neudržel se při rvačce a hrozí mu několik let žaláře. Městkej frajer, jinak spíše zbabělec. Obzvláště na začátku příběhu bude spíše vláčen okolnostmi :-).
Trpaslík hraničář (ranger, fighter možná i warden):
Toulá se místní divočinou, živí se lovem, spolu s dalšími hraničáři bojuje s nestvůrami, které proniknou kolem pohraniční pevnosti. Je každopádně na straně dobra, ale zatímco rytíř se řídí spíš zákony a vyším dobrem, hraničář dá víc na svoje pocity.
Elf kněz - ještě lépe kněžka (cleric):
Moudrý muž, fanaticky oddán věci svého dobrého boha Pelora. Ve hře bude mít své tajné poslání, které se dozví jen jeho hráč :-).