ALL: Já se čtvrtkem nemám problém, klidně můžeme hrát. Těšte se na setkání s konstrukty.. :)
Díky Shakovi za super shrnutí. Musím přiznat, že oba trolly (Hurlyho a Burlyho) jste zničili neskutečně rychle. A to měli zákeřnou regeneraci posílenou skrytou fintou (namísto fire a acid je likvidoval cold a lightning). Ovšem, nepočítal jsem s tím, že je budete schopni zlikvidovat "pouhou" hrubou silou. Pánové, všechna čest!
Ve 13th Age ukazuje, že jakmile jsou v družině tankové, má to Dm sakra těžký, už jen projít přes to AC je makačka. Ještě, že mám vždycky hromadu hnusek, hromadu hodů a ona mi tam "sem tam" nějaká ta kritika projde..
..aby mi pak Shako zkazil perverzní radost tím, že hodí 4x za sebou save. Sakra! :)
Jinak, každá ze scén byla jiná, a to včetně orků. U ročího otrokáře jsem si vyzkoušel konečně pořádného leadera. Fungoval přesně tak, jak měl. Ne jako ve DnD 4e, kdy leader dával mizerný bonus a (téměř) vždy jen za některých okolností. Tady je vidět, že je to FAKT VELITEL. Krásně záporácký velitel (viz redistribuce utrpěného zranění na své obětavé spojence).
Je vidět, že se tvůrci nebojí používat i tak kontroverzní mechaniky u hnusek, jako "well-armored" - 1x za souboj ignoruj veškeré zranění, které jsi útokem utrpěl"; není přesná citace, ale ducha to vystihuje přesně - ideální protizbraň na kombo "evokace + daily útok". Výsledkem je, že neexistuje univerzální strategie platná na všechno a je třeba přemýšlet a taktizovat. Sadisticky mne těší, že tahle část ještě Meldinovi moc nejde. Ale když už, tak uklidí bojiště :))
Zombáci na závěr sezení mne příjemně překvapili. Vyvolali ve mně (a podle reakcí u stolu i u hráčů) správný pocit nezdolnosti. Kombinace hromada životů, minimální obrany, silné a rafinované útoky (stříkající mozky mne pobavili) a schopnosti 4th level moooků (umře-li mook a někde poblíž je protivník, doplazí se k němu upadlá končetina mooka a tak efektivně ho otravuje, že je dotyčný oslabený, dokud on nebo spojenec neobětuje standardku, aby tu zatracenou hnátu/ruku/čelist nesundal) - fakt cool mechanika (a já na ní často zapomínal, jak už jsem byl unavenější, safra! :))
ad. ranger: Je vidět, že jedno povolání má mnoho různých podob (zvířátkový vs. střelecký ranger), stavění pastí je hodně zajímavá věc, zejména dobře vyprávějící hráč si s touhle nápaditou a jednoduchou mechanikou docela vyhraje.
Začínám vůbec víc a víc oceňovat jednoduchost celého systému a nápaditost, se které jde na jednoduchou kostru (třeba hodnotu eskalace), navěsit spoustu dalších cool mechanik!
Prostě - díky všem, moc jsem si to užil! :)