Vojtěch píše:
V reakci na smazané Shako: Extra schopnost na vymýšlení si akcí tedy mít nemusíš. Tracker ti jen umožňuje automaticky uspět 1/bitvu a dodělat si k tomu nějaký ten prvek terénu (Rogue má něco podobného). Každý se ale může pokoušet o nějaké ty Dicey moves (str. 164 vpravo dole) ve spolupráci s DM str. 183-185. Shrnuto v tabulce na str. 319.
Všelijaké kopání do hrnců s vroucím olejem, sekání do lan s visícím lustrem atd se přes to dá udělat a může to dělat kdokoli. Ranger holt má víc příležitostí, protože neblbne s flexible attacky atd. :)
Ta první pasáž mi příjde jako manual, jak překonávávat překážky prostředí a ta druhá jako návod pro GM, jak využívat prostředí naopak pro výrobu překážek. Nenapadlo by mě, že to jako hráč má využívat k nějakým manevrům, ale jinak máš pravdu, že to asi jde... zejména Almi je k tomu hodně toleratní.
A díky nemožnosti powers je to asi dobrá možnost, co v boji dělat - zejména, jak říkaš pro ty povolání, které mají jen útoky. Sesílatelům a manévrovatelům se to moc nevyplatí řekl bych... ale možna Noir to bude použivat v prvních kolech místo daily powers.
Každopádně díky, to mě vůbec nenapadlo hledat v pravidlech. :)