ALL: Tak mám v packách nové Encounters: Eye of Elemental Evil. Můžete se těšit, uvažuji, že ho předělám tak, aby se dalo hrát s vašima postavama na tom vyšším levelu. Hrát se bude po skončení současné pohádky..
A co co půjde? Někteří možná pamatujete ikonická dobrodružství historie DnD, jménem Temple of Elemental Evil a Return to Temple of Elemental Evil (byla snad tuším pro 2e a 3e) a jsou to snad vůbec nejslavnější DnD dobrodružství.
Tak tohle bude ochutnávka z toho příběhu...zaměřená na vše kolem elementálních sil. A Aby to bylo ještě lepší - těšte se na trpaslíky a drowy, protože nasledující Encounters, které budou zdá se přímo navazovat, budou o čem jiném než..o Menzoberranzanu, drowech a všem kolem nich.
Encounters mám celkem 6 kusů, takže se dostane na každého (věřím) :-))
Nový Lair Assaut: Attack on the Tyrantclaw (nebo tak nějak)..je..totální. Lépe se to nedá vystihnout. První Lair Assaut (co jsme ho hráli) byla taktická řežba. Druhý (pirátský) mi přijde docela pohodový a takový rozverný, přesně ve stylu Kapitána Jacka Sparowa.
Ale tenhle třetí..je prostě peklo. Je to rychlejší, než Forge Titan. Nedá se v něm tolik taktizovat, prostě není čas (odevšad se valí hordy nepřátel) takže to odsýpá mnohem rychleji..a přitom je to šílená řežba. A o čem to je? Družina přijme nabídku dryádího druida a doprovodí ho na Isle of Dread. Ostrov, kde v ruinách vesnice je záhadný a mocný obelisk. Bohužel, ostrov není tak opuštěný, jak se zdá...a tak družinu čeká noční můra v podobě ochrany druida. Princip je tedy velmi snadný - přežij! A hlavně - musí přežít druid!
Velmi vypečené je, že družina dostane do začátku určitý pool bodů, za který si může nakoupit různé obranné věci, včetně balisty, magických turretů, zábran atp.
Glory points jsou jednodušší a snáze dosažitelné.
Mapa opět ručně kreslená.
Shrnuto - zatím mne nenapadá, jak to udělat, aby družina přežila. Protože to je prostě mlýnek na maso...těším se! :)))