(připravte se na wall of text)
Jen rychle shrnu dojmy z dnešní hry: Měl jsem pocit, že docela trvalo, než se to rozjelo (hlavně takové to: "co teď uděláme?"), respektive, že se to rozjelo až v okamžiku, když nás někdo zatáhl do
Sevend-Tiered Sanctuary. Od toho okamžiku už to ale jelo (s námi z kopce ;)), takže se těším na pokračování.
Nejužitečnější postavy:
- Ral Zarek protože podal svému druhovi pomocnou ruku, když ten přišel o vlastní.
- Quenon protože jednou rukou zničil 30 válečných duchů (škoda, že se to už nikdy tímhle způsobem nepovede) a zahnal na útěk noční můru jménem Ta, Která Nikdy Nedostala Poníka
Největší smolař:
Syrael, který se naučil jeden charm jen proto, aby přišel o ruku a málem vykrvácel.
Nejhloupější postavy nebudu vypisovat, protože všichni víte, jaké bylo pořadí. ;)
Abyste si to nemuseli hledat: zvedání atributů a podobných věcí je docela náročná a drahá záležitost, takže víceméně lze zvyšovat Caste/Favored skills (které nejsou tak drahé a cvičí se okamžitě, narozdíl od týdnů). Vypadá to, že na naučení charmů je třeba trénovat (8 hodin denně v rámci několika dnů), což je asi vyřazuje ze hry (pokud nebude nějaké R&R nebo se nedomluvíme jinak).
Pro Khardixe (a pokud budete někdy optimalizovat postavu na boj): Na straně 247 jsou necelé čtyři stránky o tom, jak připravit postavu Exalta na boj, včetně popisů rizik (ve formě dice poolu a damage soupeře), kterým bude čelit a jak jim čelit. Je pravda, že jednodušší je to dělat se Solary, protože ti nemají tak hluboké stromy charmů.
Třeba Rist je zaměřen na Resistance-defense (má relativně nízké DV), ale stejně to doplňuje artefaktovým brněním (dohromady soak 9/9). Výsledek je takový, že si může dovolit sem tam dostat zásah, ale pořád je riziko zranění. Takže těch zásahů nesmí být moc, souboje se nesmí moc protahovat a nemůže tam být hodně účastníků. Prostě vrah (má slušné damage).
Woo hoo! Iron Skin Concentration funguje i na nečekané útoky (ale má jiné nevýhody).