Nechat odjet na prázdniny je taky možnost. Ono v zásadě, pokud mi necháte volnou ruku, něco vymyslím. Ale možná se vám to nebude líbit. Takže vám dávám možnost psát takové věci jako "prosím, nezabíjet", "proboha, jen ne slashera" nebo "Barbara Gordon není dobrý vzor". Popřípadě taky "bylo by fajn mít někoho z okolního SB, s kým se normálně můžeme v hospodě normálně bavit", "líbí se mi, že Jill a její spolubydlící působí ve hře jako ... [prvek]" nebo "bylo by zajímavé, kdyby v další hře Jill působila jako...".
Marsh Inferiority Problem: Situaci můžeme řešit například i nějakým custom meritem (mimochodem, dokážeš si představit, co by se stalo, kdyby byl Carl Wolf-Blooded?). Je třeba si jen ujasnit, o co nám jde.
Pokud chceme pokračovat ve stylu, kdy mágové mají jen nějaké výhody v vigilu, konkrétně magii (a možná pronásledují nějaké svoje vedlejší cíle), a problém je to, že Carl nemůže tušit, čeho jsou ostatní asi tak schopni, v zásadě není problém zavést něco jako Psychic Resistance (SS) a říct, že prostě už je zkušený hunter a nevytěsňuje magické efekty z paměti. Plus by se mu hodil nějaký bonus do psychické odolnosti, například pro Lunacy.
S tímhle konceptem lze pracovat, různě ho měnit -- například, co se týče "známých" a "neznámých" mágů a podobně, přesných mechanismů lunacy, ... Osobně myslím, že Sleepwalker je jen zjednodušení pro mágy, že si nemusí dávat takový pozor na vulgární efekty. A to by nebyla taková sranda.
Pokud by bylo Carla selektivně posílit, aby se vyrovnal mágům, je třeba asi řešit trochu jinak.
Z hlediska srovnání s mágy, v zásadě to vypadá, že Carl se nejvíce činí sociálně a jako správný hunter má (a spravuje) kontakty na místní policii, místního bývalého huntera, místního ... spirituálního experta, ... Mágové zatím nevypadali, že je to moc zajímá.
Protože mám dojem, že jsme to ještě nikdy nevyužili, chtěl bych avizovat to, že co jsem říkal někdy na začátku, nepředpokládám sice nějaké hunterské organizace a jejich výhody (Endowmenty), to ti ale nebrání pustit se do něčeho sám (viz
Deník Jacka Norrmana, jak tam dělal s tím focením upírů, i další věci). Prostě navrhni něco, co se hodí k postavě, nech se inspirovat příručkami hunterů a nějak to dořešíme. Hm, Sam by mohl být dobrý zdroj, ale asi za to bude něco chtít.
Ještě, co se týče hypnózy, vzhledem k tomu, že to není Psychic merit ani Thaumaturgic merit, je zavedený bokem, jsem si poměrně jistý, že by ho mohl mít i libovolný supernaturál. Otázkou je, na co by byl mágovi s Mind nebo upírovi s Dominate.
Komunikace s Colombem je nesmírně obtížná. Většinou spočívá v tom, že do něho tak dlouho hučíte a kladete správné otázky, až z něj vytáhnete něco, co vám dává smysl. Nejsem si jistý, jak to řešil na zkouškách.