Zdravím. Popravdě, nevím, jak moc typická skupina hunterů jsme, přece jen, tři postavy zaměřující se na kecání...
Co se týče postavy: Medik je dobrý, okultismus taky, vzhledem k tomu, že jediný, kdo se hrabe v okultnu je Carl a ten tomu vůbec nevěří. Tip: pokud si pamatuju správně, skoro všichni jsou zaměřeni na sociální dovednosti, takže někdo s mentálními nebo fyzickými (a nebo Intimidate a Streetwise, které nikoho nezajímají) asi zapadne.
Co se týče supernaturálů, je tu pár věcí k uvážení:
- základní téma je hunterské, takže i když mágové budou občas pronásledovat okultní znalosti a vlkodlakové duchy, spíše se budou nacházet problémy, které je třeba vyřešit (zlikvidovat)
- supernaturály v zásadě povoluju, ale protože máme dva "čisté" huntery, trošku je oslabujeme (viz níže)
- naši dva mágové začínali jako smrtelníci a odehráli jsme Probuzení, toho bych se držel (protože se mi nechce nechávat si ujít takové pěkné story hooky)
- mágové ještě neměli coming out (alespoň myslím) a nejsem si jistý, jak by ostatní reagovali na to, jaké schopnosti mají (zvlášť po té šlamastice s Lokim), takže tyhle věci se tak trochu tají (i když, disbelief)
Osobně by se mi více hodil ten vlkodlak, protože takhle máme docela dost mágů, takže nevím, jestli by se to nezvrhlo. Ale jinak je to na tobě. Dobré by bylo vyřešit vazbu na skupinu, abyste se nemuseli scházet v hospodě (všichni ví, jak to funguje). Dobré by bylo, kdyby byli mezi sebou nějak známí; to ale asi budeme řešit, až budeš mít jasnější představu o postavě. Můžeš si přečíst základní info o
postavách ostatních.
Celkové téma je izolace, neexistence organizace. Supernaturálů (a obecně nadpřirozených jevů) je málo, vzájemně o sobě neví a skrývají se. Občas se to nepodaří, některé věci vyplují na povrch (nebo se v tom někdo moc šťourá) a najednou se zjišťuje (a to se týká i "mocných" v Sunny Beach), kdo že to vlastně byla ta excentrická umělkyně, kam že to záhadně zmizela a jestli tedy byla mág nebo ne. A nikdo se o ostatní lidi moc nezajímá, naše partička jsou jediní, kdo to vzali do rukou.
V Sunny Beach neexistují žádné výrazné organizace supernaturálního charakteru. Je tady všeho všudy jedna hunterská buňka, která nemá kontakty s okolním světem, ani vazby na větší organizace. Nemá přístup k speciálnímu vybavení nebo schopnostem (pokud něco neukutí doma). Mágové nemají konzílium, ani jednotnou "tradici". Všichni dva, o kterých se ví, mají svůj svébytný názor a způsob praktikování magie (jestli se to dá nazvat praktikováním). Nejsou zde žádné smečky vlkodlaků (i když o jednom člověku si všichni vytvořili názor, že to vlkodlak je a občas se setkává s divnými motorkáři). Pokud zde jsou nějací upíři, changelingové nebo ostatní, jsou to samotáři, kteří se snaží neupoutávat na sebe pozornost. V zásadě se to velmi blíží "základnímu settingu" -- "Mortal: the Loser".
Prakticky: Mágové mají problém s tím dostat se k maně, nemají od koho se učit routy (možná, že se k nějakým pár v budoucnu dostanou). Vlkodlaci nebudou mít smečku, bude trošku problém dostávat se ke kmenům (a rituálům, ale ty můžou učit i duchové), bude problém udržet zdroj esence. Upíři asi nejsou moc hratelní (zákaz vycházení za dne je znevýhodňuje), ale dalo by se hrát za ghůla. Hunteři se nedostanou ke spešl výbavě. Co se týče těch hunterů a schopností, je to trochu freeform. Můžou si brát něco ze Second Sightu, můžou si vymyslet vlastní schopnost a zkusíme se nějak domluvit, můžou si vymyslet spešl výbavu (třeba se nechat inspirovat příručkami) a najít si někoho, kdo jim to bude vyrábět. Co se týče taktik, dohodli jsme se, že se je můžou učit všichni (ale jen hunteři za praktické zkušenosti, které vlastně ještě nedostali). Zatím ale nikdo s nějakou taktikou nepřišel.
A kruci, to jsem ale napsal pěknou WoT. Všem přítomným se omlouvám.