Jinak co se tyka samotne hry - mela by byt zajimava pro vsechny. Protoze to preci jen je trosku military hra, tak je pravda, ze vetsina postav je zamerena jinym smerem, nezli na vyjednavani apod. Dohodl jsem se ale s Wriglym, ze tu jde primarne o hrace a zabavu, takze kdyz vase postavy budou chtit vyjednavat (tedy vy jako hraci), popripade neco zjistovat apod, tak adekvatne budu uzpusobovat cilova cisla a tak vubec. Zkratka proto, abyste si i v pripravne fazi mohli zahrat a necekali, nez to nekdo jiny doresi :-) Samozrejme nekde nebude snadne to ukecat, ale od toho Leese na druhou stranu mate a budu to davat vcas a dostatecne durazne najevo :-)
Protoze mame za sebou dve hry, poprosim o zpetnou vazbu - co se vam libilo, co se da zlepsit a idealne to zkuste i s nejakym prikladem, at mam lepsi predstavu. Hru delame spolecne, tak at nas to bavi :-)
Organizacne: myslel jsem, ze enemaci (weequay) budou zajimavi, nebyli - nepredstavovali v podstate zadnou hrozbu, prestoze meli. Poprosim tedy o aktualizovane deniky, idealne prevedene do formatu, co jsem uploadnul tady do materialu. Prumerny reflex jsem totiz bral jako 20, ale on je 22 :-) A zbytecne jsem tak strilel stylem "hazim 20" :-) Aspon ze ty granaty nejak fungujou i tak :-)
PS: Droideky a termalni detonatory jsou vazne zlo dohromady :-)