Stejne jsem nemocny, takze aspon o nic neprijdu :-)
Jenom ad vetsi damage - slo v podstate ze zacatku o to, ze kdyz strilis do zdi ze dvou metru, tak se "trefis" vsim. Zaroven by pak mela byt vetsi damage pri autofire, nezli pri jednotlivych vystrelech. Bezny zpusob je prihozeni 2 kostek. Varianta je hozeni 4x damage, protoze trefim 2x2 policka "zdi". Oboje je v podstate ok reseni, ktere resi hlavne rychlejsi niceni statickych objektu typu silove pole a zed, kde jde o co nejrychlejsi zniceni. Tam by mel byt vyznam plne salvy oproti jednotlivemu vystrelu. To jsou sice veskrze velmi specificke situace, ale daji se aplikovat na rozstrileni dveri apod vicemene kdykoliv. Na monstra bych to nehrotil, ty jsou uz tak nejak pocitana...
Trosku odbocim do Dooma deskovky, co jsme s Wrigleym hrali - plosne vybuchy byly nadherne znicujici pro prisery zabirajici vice policek - prave proto, ze damage dostali vickrat, nezli kdyz bychom je postupne socali pistoli :-) Zkusim se pak mrknout do pravidel, jestli se tomuhle tematu nekde neco poradne nevenuje, protoze to nejak vyresene mit musi :-)