Diky Wrigly, mrknul jsem na to... Cas si najdi, vzhledem k tomu, ze ta mise byla dost i o tom, ze komunikace vazla, bylo by to fajn :-)
Btw. me jako "Dexovi" minula mise prinesla hodne informaci :-) Jednotka jako takova neni sehrana a neoperuje prilis takticky (kazdy si jel sam za sebe). Hlavni problem vidim v nevyjasnenosti "rozkazu", respektive cile mise. Rozhodli jste se letet na zoldaky Sabaoth, ale predem jste nevedeli, co je cilem. Hlavni cil mel byt asi ziskani veci (muj predpoklad). To se ale fofrem zmenilo na sestrelte vsechny a pozabijejte je... Diky tomu se nikdo nezameril na to, aby nasel vozidlo se soucastkami.
Navic jediny system navadeni byl zrakem a k jednomu vozidlu to dokazala Rak Dol i skrze Silu. Takze v okamziku, kdy jste zautocili a zjistili proti cemu stoji, se zacali chovat dle predem daneho rozkazu - rozptylit a setkat se pak u mista setkani Alpha. Btw. je to standardni taktika v dobe konvoju z WWII. Valecne lode vzdycky vyhraji 1vs1, ale kdyz se rozprchnou, nevyhraji 1vs10, ale obvykle opet neco kolem 1vs1 az 1vs4 (podle typu mise - zda nicit, ci zajmout).
Vzhledem k tomu, ze nejsme vojaci a nejsme "placeni" a indoktrinovani k tomu, abychom slepe poslouchali rozkazy (a uprimne ani takovou hru primo hrat nechceme), prijde mi vzdycky lepsi jako velici dustojnik to zahrat ne skrze rozkaz, ale skrze nastineni cile mise. A nechat pak na kazdem clenovi, aby prisel na to jak k uspechu cile prispeje sam co nejvic, i kdyz nema moznost komunikace/spoluprace s ostatnimi.
Proto se napriklad nerika "ty a ty, lehnete si na ostaty drat, fredericks a ten druhy budou strilet na hnizda a my pobezime" z pozice velitele jednotky (porucika), ale maximalne z pozice serzanta. To proto, ze "serzant", potazmo samotni muzi jednotky vedi nejlip jak to udelat a nejake "tahani za provazky u loutek" zpusobi jen vetsi kalamitu a hlavne kriticke zpozdeni. A to pomijim to, ze v WWII komunikace byla nekde jinde, nez ji mate ted ve hre.
A o tom trosku i tahle mise byla - ze neni moznost neustale vsechno pres radio diskutovat :-) Ale ze je to dost i o jednotlivcich a jak pochopili misi...
Takze, nez bychom ukazovali prsty, nebo si rvali vlasy nad vlastnimi chybami/omyly, vezmeme to spis jako nazornou ukazku toho jak to vypadat nema a zkusime se pro priste z toho poucit :-)
Podle me je totiz protivne slozite hrat "velici" charakter, ktery na jednu stranu nemuze sypat rozkazy (hraci nejsou vojaci a chteji hrat sami za sebe), ale na druhou dostatecne srozumitelne urcit cile mise. Primichejte do toho nejasnou hierarchii diky Leesovi, notnou davku samostatnosti samotnych postav a je z toho srumec :-)