Bleška píše:
A já přijdu zkrátka :D. To není fér!! My jsme na tom byli domluvený!! :D
Od tebe cekam zapis, tak ti nechci davat tolik FP :-) Ale estli to byla tymova prace, tak ok :-) +1 FP - hrac musi vedet, jestli si to zaslouzi ;-)
Fibri, ad jak to shrnula Andrea - ano, je potreba si vsimnout toho duleziteho, hrajes valecnika. Mas hodne HP, solidni obranu a ke vsemu tym, ktery je ochotny te pripadne prekryt, kdyz by jsi nezvladal. Za to zadaji jen jedno - sdileni rizika. Tohle je o psychice hrace. Mas vojaka, vojak sice plni rozkazy, ale hlavne, sdili to riziko. Ze zacatku jsi mel tendenci strilet zpoza rohu. Pak jsi se na to ale vykaslal, protoze to bylo "nebezpecne" a nechal ostatni, aby si to odstrileli sami... Ono neco podobneho bylo s Wookieem, ale ten cekal na utok zblizka.
Tak jako tak zrovna tahle "akce" byla mizerne provedena - oni sice celkem nebezpecni byli, ale kdybyste se na ne vsichni rychle vrhnuli, lehli by popelem snadno :-)
Druhy checkpoint ale byl opravdu o tom, ze se ti tam nechtelo.
Je to asi o citu - ja proste vojaka vidim jako nekoho, kdo jde splnit rozkaz a kdo se vystavuje nebezpeci stejne, jako jeho kamaradi. Nikdo nema rad typka, ktery se skryva vzadu - kor, kdyz to neni velici dustojnik. Urcite znas dost filmu a knizek, kde se tohle probira. Ano, sebevrazedne nabehnuti doprostred mistnosti taky neni uplne idealni reseni, ale kdyz ti pripomenu, co jsem rikal - bylo vhodne, aby jsi s touhle postavou neco podobne hrdinskeho udelal. Mel by to byt hrdina, preci jen prezil to, co mnoho jinych ne, ale ne diky tomu, ze by se schovaval. Ja jsem jako GM byl pripraveny ti "pomoci" = i kdybych te dostal na 0 hp, stale je tam mnoho sanci, jak se zachranit (napriklad pomoci FP se stabilizovat apod)... Potazmo byste nasli lekarskeho droida atd, atd :-)
Napad dopisu jsem uvital - je to dobra forma, jak hraci sdelit skrze postavy, co se od jeho postavy ocekava. Proto bych taky byval uvital, kdyby jsi odpovidal za postavu. Misto toho jsi to sfoukl jako hrac a nastval se - coz je sice pochopitelna reakce, ale na druhou stranu to vsichni nedelaji proto, aby te nastvali, ale aby vylepsili styl tve hry a pomohli ti pochopit, co se kde a jak da zlepsit...