OK, takze v nedeli pocitam s Wriglym (potvrzeno), Tondou (potvrzeno) a Fibrim?
Andy, ty si desna, porad nemuzes :-) Co s tebou nadelame :-)
Jirku bych na tu nedeli nepripojoval po dohode s Wriglym, ze je to obtizne zapojitelne. Na dalsi hrani bych ale s Jirkou pocital jako se stalym hracem - jenom pak treba priste vyresime, abychom nemeli uplne stejne postavy :-D I kdyz vlastne nemame (ja mam Silu, on ma svaly :-D) vsechno stejne, ten rotacak je zkratka dobre poznavaci znameni :-)
V nedeli bychom meli dokoncit Wriglyho misi. Zacneme tedy klasicky na 10:30 u me doma a vecer pak prejdeme k Tondovi na tu sestou, nebo podle dohody. Rad bych tuhle misi taky dohral, kdyz to pujde, nebo si alespon uzil neco strileni :-)
Btw. Fibri, muzes zkusit sehnat treba cistou mapu na figurky? Klidne ji kup a nejak se na to slozime. At mame vic obrazku na kterych hrat :-) Protoze sice nejsem vyrobni machr jako Jirka s Petrem, tak asi nevyrobim zadne super koridory apod, ale napada me verze, kdy bych si zkratka neco vytisknul, podlepil, vystrihal a pak to pouzival - potazmo muze Jirka nosit toho Dooma, protoze z nej se take daji mapky poskladat :-) Myslim si, ze mapky a hrani na nich s figurkama je obrovsky bonus do SW bitek a vypada to proste uzasne :-)
A abych nemel malo zprav... Tak co se tyka pravidel:
Jsem zlej a budu to delat hrozne drsne :-)
Granaty efekt - jak psal Wrigly, tj. burst 2 policka (cca 4x4 bez okraju, tj. zasah na 12 policek). Raketomet zasahuje zatim stale 2x2 policka (prislo nam divne, ze za 200, coz je cena granatu, dostanu 4 rakety nicivejsi nez granat a jeste letaji dal :-) ). Blaster cannon dle pravidel s tim, ze dela o 10 bodu poskozeni vic proti vecem s SR, ci DR, ale vzdy jen max o tolik, kolik je SR+DR dohromady. Taky bych se zamyslel nad tim bracovanim autofiru - jsou zbrane jako heavy repeating blaster apod, ktere nemaji najednou uz zadny smysl, oproti tezkym puskam, ktere nejen ze maji take autofire, ale navic single shot (takze muzou i zamirrit) a navic jeste stun variantu... Ale nic me chytreho nenapada a protoze stejne budu porad pouzivat rotacak, tak bych se na to vyprdnul :-) Tedy, napadlo me zvysit jim pole zasahu - tj. misto 2x2 policka treba 3x3, pak uz by mely tyhle zbrane velky smysl...
Dulezite pro Fibriho a pripadne ostatni, co by po tom touzili :-) Fold Space funguje tak, ze umoznuje presun z jednoho mista na druhe. Dulezite je, ze neresi, co se stane, kdyz do neceho vrazi. Na zaklade dohody me a Wriglyho upravujeme Fold Space tak, ze:
Presun probehne vzdy. Pokud vsak narazis do predmetu (napriklad deska stolu), presunes se, predmet je castecne integrovan v tobe, coz ti da adekvatni damage (za kazdy square presunu je to 1d6 damage). Presouva se predmet, potazmo osoba s celym svym vybavenim. Pokud je predmet velky, jako napriklad lod a ve stole by skoncilo vic squaru, tak dostava damage za kazde zasazene policko adekvatne. Vzdalenosti jsou tam zbesile (az 30 squaru, potazmo 60 pri zaplaceni force pointu), coz vede i k brutalnimu poskozeni, kdyz to nekdo netrefi.
Cilem bylo 1. umoznit presun do mista, i kdyz je chybne (napriklad do zdi) a tudiz nemoznost dohledavani nejakych dutin ve skale. Samozrejme ze ve zdi je malo vzduchu (da se resit dychaci maskou) :-) 2. Pridali jsme poskozeni za chybu. To proto, ze neni zadna obrana proti tomuto (obchazi to stity) a neni duvod, aby Sila (neutralni) se chovala jako hodna maminka a kdyz to netrefite, tak vas ochranila. Kdyz si vezmu force jump a skocim do propasti, tak me taky Sila v pulce letu najednou nezachrani...