Zbyvaji nam tu dve veci starsi a jedna nova.
U tohoto jiz bude rozhodovat pouze vetsina hlasu.
2. EMP granat - jeho efekt oproti Ion granatu. EMP granat stoji 2x tolik co Ion.
Verze D - Vetsi damage (pokud bude dostatecny zajem, budeme hlasovat kolik presne.
Verze E - treshold u droida znamena -5 kondice (shutdown)
Tady jsme si kazdy zvolili to sve. Vyhrava ten bod, kde je nevic hlasu. Pripominam, ze pri remize rozhoduje muj hlas.
4. Fold space
Verze A: Pokud to jde, hypnes se. Pokud ne, stojis na miste a dostanes d6 damage, dle vzdalenosti presunu (d6 za kazdych 6 squaru). Pro presun je treba presunout objekt, ne osobu. Presouva se vsak objekt s osobami uvnitr. Bez objektu osoby samotne presunout nejde.
Verze B: Hypnuti bez nutnosti objektu s tím, že mohu přesouvat jen osobu ktera bude souhlasit (je willing) a minimalni stupeň pro přesouvaní jen lidí je DC 25 a pouze po jednom.
Verze C: kapitalni nasledek pri presunu do zdi apod. Rozsahu schopnosti pusobi na jeden subjekt - klidne osoba, ale ne dve bedny spojene retezem (speeder s posadkou je stale povazovan za jeden subjekt).
K teto krasne veci davam dva dalsi body na zvazeni. Muzete pridat variantu, pokud chcete, nebo rovnou volit. Je potreba 3 hlasu, aby dany bod prosel. Jinak se pak jde do druheho kola, ktere vypada viz vyse :-)
7. Efekt raketometu
A: Dle pravidel, dosah 2x2 policka
B: Dosah jako granat, tj. 3x3 policka
8. Efekt blaster cannonu
A: Dle pravidel
B: Dle pravidel, ale navic jako protitankova zbran dava 5 bodu damage strojum s DR, ci SR, ale max tolik, kolik je aktualne DR + SR.
C: Dle pravidel, ale navic jako protitankova zbran dava 10 bodu damage strojum s DR, ci SR, ale max tolik, kolik je aktualne DR + SR.
Za sebe hlasuji takto:
2. D
4. A
7. A
8. C
Raketometu nechci zvysovat efekt - dosah, protoze by pak byl mega silny. Snadno dostupny, silny (6d6) a jeste s takovym dosahem. Pritom vystrel stoji mene, nezli granat. Nemel bych tedy problem s 3x3, ale pri vetsi cene munice. Z celkoveho pohledu bych to radsi nezavadel, jinak to bude masakr :-)
Ad blaster cannon - prijde mi to slabe, jako specificka protitankova zbran. Proto bych to rad posilil proti vecem, na ktere je to urcene (tj. pechotni protitankova zbran). A snizeni ciloveho DR treba takoveho tanku s DR 15 uz zkratka bude znat (neboli ze to pravidelne dela alespon nejakou damage tanku, ne ze si to s prumernou damage 19,5 muzu s takovym tankem rozdavat cca 20 kol :-) S variantou C je to uz jen cca 6 kol :-))