Diky vsem zucastnenym za hru. "Herni cas" se sice tolik neposunul, ale vyjasnilo se, co je treba delat. Zaroven jste prisli na par duvodu, proc by se Separatiste a mistni klany chovali tak, jak se chovaji. Snad si to i budete chvilku pamatovat :-)
Nabizim Destiny tomu, kdo to tady vsem sepise. A protoze jsem kladas, priskoci force point tomu, kdo to pripadne doplni o chybejici informace - cilem je, abychom to tu meli sepsane, takze na to nezapomenete a budete si to moct i jindy precist.
Nejblizsi hrani totiz vidim nejspis az na 9. ci 10.07., tj. tri tydny. Je vsak mozne, ze budu moct az o tyden pozdeji, takze 16., ci 17.07. Pisnete, jak jste na tom predbezne s casem. A zkuste sepsat i ostatnim, co se odehralo a nasbirne informace + plany (alespon z vaseho pohledu :-)).
Jinak jeste jednou diky Tondovi za hostovani a prima chlebicky :-) Misto pristiho hrani domluvime, az se priblizi.
Pokud budete mit chut, muzeme se jeste bavit o tech dark pointech. V zasade bych to rad jel jak je v pravidlech, co se tyka civilistu. Civilista neni ozbrojen vojenskou zbrani (vibromec, blater, Sila - obyc nuz se nepocita), potazmo na sobe nema uniformu nepratelskeho statu, ci je soucasti ochranky/security pri misi. Bezny civilista u me ma cca 8-12 zivotu, nema vuli bojovat, pokud ma slusnou nadeji na preziti a s oblibou se vzdava. Umyslne zabiti civlisty z jakehokoliv duvodu produkuje dark point.
Dle pravidel je to tedy "Major Transgression" - umyslne zabiti, nebo zraneni jine osoby (zijici), ktera neudelala nic zleho, nebo ktera cestne hleda odpusteni za sve zle ciny v minulosti.
Dale je to pouziti Sily ve zlobe - hrac jasne definoval, ze jeho postava je "nasr..." a pouziva Silu. Vztahuje se na dalsi emoce Temne strany, jako nenavist, zavist, pomsta apod...
Moderate Transgressions uz vicemene neresim tolik, spokojuji se pravidelne s vystrahou, potazmo davam dark point za opakovane ciny tohoto typu.
Co se tyka konceptu Temne strany v prubehu Klonovych valek:
Spousta osob je zahalena Temnou stranou Sily a spousta Jediu spolehlive nabira bodiky. Vojenske akce ve svete SW nejsou spojeny s Temnou stranou - to proto, ze v zasade chranite sve domovy/principy, ci vykonavate rozkazy. Takze jakakoliv vojenska akce v mych ocich je ok. Kazdy nepratelsky vojak je tak platnym cilem. Pokud jej vsak budete zbesile mucit apod, pak to dark point stejne vynese. Jeho zabiti, i ze zalohy vsak neni "spatne". Tady tedy crtam tu linii mezi Temnou a Svetlou stranou Sily. Pragmatismus a snaha o nizsi ztraty na sve strane/ci problemy, je ok, pokud jde o vojensky cil. Neni ok, pokud jde o civilisty, viz vyse.
Zachrana, ci odkloneni (tj. umazani bodiku) od Temne Strany se dela pomoci hrdinskych skutku, respektive dobrych skutku, ktere delate pro ostatni. Prikladem budiz napriklad vyuziti svych schopnosti k zachrane ostatnich a to nejakym specialnim zpusobem. To je napriklad bezplatne darcovstvi krve, podpora potrebnych, pro Force usery pak napriklad dani do transu, ktere nekomu tak zachrani zivot. Prikladem treba taky muze byt, kdyz Leese vyjednal odkoupeni klonu Kel Dorky od Kamina, ktere se jich hodlalo zbavit.
Dale pak pomoci Force pointu a hledanim odpusteni (napriklad najdete pozustale, omluvite se a pokusite se je alespon treba zabezpecit). Toto vse pomaha ale pouze tem, kteri maji mene DP, nezli Wisdom (tj. jsou napriklad Tainted).
Dark characters (tj. ti, co maji vic DP, nez Wisdom), se mohou ze sparu Temne strany dostat jen tak, ze uskutecni velky skutek pro Svetlou stranu Sily, potazmo pro dobro vsech. Rika se tomu "Dramatic Heroism" a je to popsano v prirucce.
Dulezite pro vsechny vsak je, ze Temna strana Sily ma velky vliv hlavne na Force-usery. Ti se musi mit na pozoru, protoze Sila skrze ne proudi vice. Znamena to tedy, ze jim Temna strana dela take vice - po dohode upresnim, ale vetsinou pokrivuje i telo a tvar, nezli jen dusi - neboli je to videt :-)
Ti co Silu nepouzivaji sice jsou z galaktickeho pohledu "zli", ale v zasade se jim nic jineho nedeje. Jen ze se nestanou "dobrymi", dokud neprovedou to Dramatic Heroism...
Tot tedy ode me k Temne strane Sily - postavu vam nevezmu, kdyz se stanete zapornaky, na druhou stranu pocitejte, ze Force-useri se opravdu i fyzicky meni a je to na nich dost videt. Jediove force-usery s hodne DP opravdu resi a to permanentne (zabasnout, nebo rovnou zabit, za coz sice taky dostatnou bodik, ale co :-) ). Obycejni lide apod automaticky zhorsuji az na specialni vyjimky svuj postoj k vam stupen naklonosti o jeden. Tj. vas nikdo nema rad, i kdyz nejste force user :-) Alespon ze zacatku... A to je tak asi cele :-)
A rychle vysvetleni toho, proc vlastne chci hrat na DP - to proto, abych do hry mohl zapojit postavy, ktere jsou slabsi, nezli vy, ktere nejsou hrozbou, protoze jsou civilisti a take osoby, ktere jsou "realne" a nebojuji do posledniho dechu, pokud maji nadeji na preziti. Proto ocenuji a chci davat a byt naklonen moznostem zajimani (a omracovani) vice, nezli by mozna jen slo podle pravidel. Zaroven mi prijde zajimavejsi ve hre "ukecat", ci jakkoliv jinak vyresit "oponenta", nezli ho jen zabit... Netyka se velkych, drsnych a slavnych apod, ale na bezny plebs bych to rad aplikoval, abyste si museli vybirat, koho zastrelite a ne ze odprasknete kazdeho, na koho narazite jen proto, ze stal v ceste :-) Trosku jako policajtska prace :-)