Nerhinn: A proto je třeba to udělat chytře :D
ALL: Pokud se chcete kdokoliv na cokoliv optat k minulé hře, ozvěte se. Ať už zde nebo přes PM. S Alnagaem už intenzivně komunikuji, a uvědomuju si, že jsem vás asi o pár momentů ochudil, resp. je zahrál tak, že vyzněly jinak, než vyznít měly. Týká se to především vstupu Kylary na scénu, její fungování ve scéně a její odchod z ní. Protože bůh na mašině to nebyl :-)
Taky by mne zajímal váš názor na souboj a tak vyřešit do budoucna situaci, kdy bude striker zamčen (jako tentokrát přes stunned), defender zabaven tak, že nebude moct sám nic moc udělat. Napadlo vás někoho, jak z toho ven? Protože udolávat NPCéčkového defendera (což ten grell byl) je fakt na dlouho.
Prakticky družinu zachránilo jen to, že proti vám stáli elitní defender (na vašem levelu), 3 slabé artilerie (o dvě úrovně níž než vy) a jedna elitní artilerie (která byla i tak o dvě úrovně níž než vy)..být tam někde striker, je to hodně zlé (i když - asi by byl konečně i Sven zraněn :o))
Ptám se i proto, že číselně to měl být snadný souboj, kde ale protivník dokázal 100% zužitkovat terén, kryty atp. ve svůj prospěch. Skoro taková typická ukázka toho, že jak moc na tomhle záleží.
Berte to jako podnět k zamyšlení a diskuzi, klidně se pusťte i do mne :-)