Nerhinn píše:
Klidně bych hrála hned příští týden. Co vy na to?
Bohužel ne, v ten týden budu hrát u Beltara. Už je to domluvené dlouhodobě právě proto, aby se to nekřížilo s AA.
Jarik píše:
A vubec neznacim, za by Almi mel chodit na hru vcas.
Výtku přijimám. Tímto vyhlašuji, že se nejsem schopen účastnit do budoucna hry dříve, než v 18. hodin. To snad zajistí, že většinou se budu účastnit včas.
Jarik píše:
I] Protoze ti do hlavy nevidime, mohl bys nam rici VEREJNE, KTERE nazory a myslenky prijimas, a ktere ZATIM neprijimas? At se nesnazime adaptovat na vzniklou situaci cokoliv?
Tak nějak si to nedovedu představit, jak bych to dělal. Můžeš mi nějak nahodit? Jako, že bych veřejně natvrdo napsal - "Fajn, nápad, že Spercheios bude Svenovo táta se mi líbí, tak to tak bude"? Věřím, že něco takového bys ani ty nechtěl. Ale třeba jsem to špatně pochopil.
Jarik píše:
II] Jak jsi si mohl na posledni hre vsimout, uvazujes jinak nez MY. Vetsina z nas je schopna zahrat libovolny charakter, ... a nalezite si to vychutna. Problem vznika, pokud stezejni myslenku ma predat hrac... a nevi, ze je stezejni.
Takove informace (at chces nebo ne) musis prinest do hry ty. A ... to znacne 'polopate'. Ne, ze bychom nebyli chytri (moji spoluhraci jiste jsou), ale MY ty zakouti pribehu nezname.. a nechapeme co se deje. A nebavi nas tapat ve tme. (MNE URCITE NE).
Vida, tohodle jsem si nevšiml. Opět úplně nevím, nač konkrétně narážíš, bohužel. Popravdě, ano, pokusil jsem se o jistou formu flashbacku, a ano, uznávám, že se mi VELMI hrubě nepovedla. A je to pro mne důvod k zamyšlení. Nejhorší je, že to tam vůbec nemuselo být, chtěl jsem jen lépe dynamizovat děj. Mea culpa.
Jarik píše:
i] predpokladas, ze hraci znaji genreciky svet?
Ano, je to nejjednodušší. Cokoli odlišného je pak nadstavba, s drtivou většinou s ní přichází hráči.
Jarik píše:
ii] predpokladas, ze v nem chteji hrat?
Nepřemýšlel jsem o tom. Nikdy jsem tohle u AA neřešil. Držím se konceptu Points of Lights a tvorbu světa nechávám na hráčích. Pokud chtějí, vytvoří si ho.
Jarik píše:
iii] chces v nem hrat ty?
Ano, i ne. Ano, protože je to nejjednodušší - znají ho všichni a já se nemusím starat. Ne - protože mám radši např. FR, ale chápu, že ne všichni se v něm orientují. A přijímám argument, že v AA je to stejně jedno, hráči dokáží být sami dostatečně invenční (aspoň já to tak vnímám).
zbytek: Moc jsem ho nepochopil, takže se zdržím bližšího komentáře. Ale jak jsem už naznačil po cestě, poslední hra ve mne utvrdila pocit, který chci nechat trochu vyzrát, než ho budu prezentovat veřejně.