Ok. Trochu jsem to přeskládal. Seřadil jsem to podle míry zájmu (kolikrát to kdo nějak zmínil), v případě, že je stejný tak náhodným losováním. To, že jste se k něčemu nenapsali neznamená nutně, že Vás to vůbec nezajímá, spíš, že to pro Vaši postavu není priorita (což je naprosto normální).
Je pro mne ale důležité, abychom se soustředili na to, co máme momentálně rozdělané (není toho málo) a co opravdu chceme řešit (na čem je shoda). Chtěl bych, aby mne ta hra bavila stejně, jako když jsme začínali a chtěl bych tomu tímhle pomoci. Protože pro mne je hodně důležité, že se posouvá děj a má to nějaký dramatický vývoj (a taky, že nacházíme nějaké poklady a tak :))
Navíc to může to být i dobré vodítko pro Almiho ohledně toho, kam se třeba vydáme dál nebo co nás zajímá.
Krkavčí skála (Spercheiova linie)
Panuje široká shoda vyřešit události na Krkavčí skále. To se týká zejména:
- Rozřešení situace na hradě (svatba paní Berviky, Doverův osud)
- Získání informací ohledně Aldrika a Talose (jejich vztah ke Spercheiovi, Hladové tlamě apod.)
- Všechny další informace ke Spercheiovi, pochopení jeho osudu (záchrana nebo věčné zatracení jeho duše)
Největší želízko v ohni tu má Gaerwyn a zasloužila by si pořádný prostor ve hře.
Prokletý meč
Přání, aby Sven se svým mečem už přestal otravovat, vyjádřili Alnag, Noir, Jarik (?), Sethi (?).
- Rozluštit Githskou knížku.
- Navštívit Githský klášter v Astrálním moři.
- Dost ze zbraně pryč duši zlého čaroděje a obnovit ji k bývalé slávě.
- Možné návaznosti: Spercheiova duše (možná je to její střípek), výprava do sfér (Jarikovi paladini).
Little elven lost
Pátrání po Gaerwynině sestře chtějí realizovat: Nerhinn, Sethi, Noir.
- Výprava na eladrinský/elfí/vílí dvůr.
- Výprava do Nifterlu.
- Zjistit co se stalo s Gaerwyninou ztracenou sestrou.
- Souvislosti: Stříbrňák (?)
Ifrítští paladini
Zachránit nějaké nebožáky se rozhodli: Jarik, Noir, Sethi (ze soucitu).
- Po získání informací od mistra Hiraka (Vartena).
- Jít tam, zachránit den a jít domů.
- Návaznosti: Šedivec (?)
Půlelfí zlá krev
Přání vyřešit Stříbrňáka once and for all vyjádřili Alnag, Jarik a Sethi (?).
- Abychom to nějak zjednodušili, možná by stačilo ho zabít…
- Sven by se při té příležitosti rád zbavil slušivé značky na čele.
- Abychom trochu spletli priority dohromady, mohlo by se to odehrát v souvislosti s Port Umbrou (Jarik) nebo Feywildem/Nifterlem
Návrat do Varteny
Přání podívat se do Varteny vyjádřil Jarik a Sethi. Jde o:
- Záchranu Spercheiovy duše (pokud se finále odehraje tam)?
- Rozluštění a vyřešení „domény děsu“ (porada s Aldandrou a Hirakem)
- Získání informací k záchraně ifrítích paladinů (Hirako)
Individuální
- Výprava do Port Umbry (Jarik)
- Výprava do Sarbatoin a rozhodnutí o dalším směru (Jarik)
- Získat oko a ruku Vecny. (Noir)
- Výprava ke gnollům. Jejich nasměrování správným směrem. (Noir)
- Ovládnutí světa (Sethi)
- Neselhat jako Konstantinův učitel (Sethi)
- Za každou cenu vyřešit „doménu děsu“. (Sethi)
- Zbavení se pouta s Aiss (Nerhinn)
- Vyřešit svoje problémy vztahů a příslušení (Alnag)