Nerhinn: Hezký brainstorming..
ALL: Trochu jsem se začal dívat na zoubek některým vašim kombům..prozatím doporučuji pozornosti např. toto:
PHB, str. 293 píše:
REGENERACE
.. Léčí každý tah: Pokud máš regeneraci a aspoň 1 život, obnovíš si daný počet životů na začátku svého tahu. Pokud je tvůj aktuální počet životů O nebo méně, neobnovíš si regenerací žádné životy.
..takže, pokud mi to někdo nevysvětlí jinak, určitě regenerace nezvedne sama o sobě umírající postavu. Mýlím se?
Dále, tuším že Jarik, házel nějaké léčení přes close burst (Benediction), ale platí i pro jeho oblíbené markování:
PHB 271 píše:
Aby byl cíl zasažen útokem nakrátko, musí existovat dráha účinku z výchozího pole k cíli (viz "Vidění a míření", strana 273).
a také
PHB 273 píše:
Dráha účinku: Tvora nebo pole můžeš zacílit, pokud je mezi vámi volná cesta - tj. pokud k němu máš dráhu účinku. Pokud všechny pomyslné úsečky vedené k cíli vedou přes nebo se dotýkají pevné překážky, nemáš k cíli dráhu účinku.
Mlha, tma nebo jiné druhy zatemnělých polí blokují výhled, ale neblokují dráhu účinku. Když vrhneš ohnivou kouli do černočerné místnosti, nemusíš své nepřátele vidět, abys je zasáhl. Naproti tomu můžeš vidět přes průhlednou magickou silovou zeď, ale nemáš přes ni dráhu účinku. Můžeš za ní vidět běsnícího démona, ale zeď útoky blokuje.
Potřebuješ dráhu účinku k jakémukoli cíli, na který útočíš a na jakékoli místo, na kterém chceš vytvořit účinek.
Chápu to tak, že tedy nemůže zamarkovat potvoru nebo zacílit spojence, který je za zdí atp?
Nerhinn: Už nejsi žádné ořezávátko, mrkni na pravidla pro Stealth (opravovaná). Umíš výborně využívat bojové výhody, tak ať je to co nejzajímavější :o) Já se na tebe se zajímavým terénem snažím myslet vždy.