Poněkud netypická hra na čajíček - do poslední chvíle jsme nevěděli, co vlastně budeme hrát, proto i název je poněkud rozpačitý.
Pohled na hru očima Jersona.
Koukam, ze Pieta se opet cinil. Kazdopadne Indie ve wushu zni celkem dobre.btw.: co neznalym trochu nastinit, o co jde? A co nejake perlicky, nejake stunts, ktere uvizli v pameti?
No, MOHL jsem rozepsat akce z pohledu Edwarda Talbora, nakolik si je pamatuju, ale já jsem řekl "... uvidím, jestli to vůbec někoho bude zajímat :-)" Hodím to sem večer.
Wushu se mi jeví jako dobrá jednorázovka (čtěte one-shotovka) nicméně ačkoliv se nabízí možnost hrát ji na pokračování bojím se, že z hlediska malého (možná žádného) růstu komplexnosti a poněkud nezakotveného vrstvení příběhu mám trochu nejistý dojem z eventuelní Wu-Shu kampaně.Tedy jinými slovy... kampaň si umím představit, ale byla by zřejmě značně divoká a rozháraná. Hráče by to mohlo rychle vyčerpat. Je to asi důvod proč je akčních filmů víc než ryze akčních seriálů.
Myslím, že Pietův dovětek o trilogii Star Wars vystihl funkčnost wushu v kampani asi nejlépe. A myslim taky, že by se to dalo. Obzvlášť by se to hodilo lidem, kteří se sejdou jednou za dva měsíce, mají na sebe jen pár hodin času a nechce se jim oprašovat pravidlozávrty. Čili ideální pro mě a pár lidí okolo mě.
Ona i ta výdrž ke stáru není, co bývala, abych pravdu řekl.
A wushu mizerně moc dobře vystihuje mou lenost akceptovat nová (i stará) složitá pravidla a pro pohodlnost je těmi jednoduchými nahrazovat. Tj. už i SR4 a nWoD upadá v zapomnění, před velikány, jako jsou jersono-alnagovy odhadové mechaniky, wushu a kompletně bezpravidlové systémy. Asi se propadám do indiánského víru. A taky grupy se rozpadaj a nějak se i odmítaj re/formovat.
No Pietův dovětek o triologii SW byl sice pěkný, ale rád bych to viděl v praxi. Toť vše. Neříkám, že by to nešlo, ale nevím jestli by to nebylo moc rychlé nebo jestli by se to námětově nevyčerpalo. Chtělo by to zkusit.
Bianca by řekla akorát to, že na rampu jsi ji nasměroval ty. Já bych ze sebe dostala akorát pár nekonstruktivně pochvalných komentářů - takže celkově se plácám mezi dvěma extrémy, co se komentování druhé části tvého článku týče. Přeber si to :)
Konečně jsem se dostal k tomu, abych si to v klidu přečetl. Označení "nouplísáci" je fakt dobrý.
Pěkně jsi to sepsal Jersone. Asi to mohla bejt docela prdel si tohleto zahrát.
Jenom mi nějak pořád uniká pointa toho Wushu za S9. To asi s tou hrou nemá moc do činění, co?
Nouplísáky jsem přidal já až při psaní, abych kompenzoval nedostatek herních hlášek, které si bohužel nepamatuju. Legrace to byla rozhodopádně :-)Ta "pointa" na konci je z nouze - má naznačovat, že jsme v té džungli jakoby skončili, případně že Edward právě shrnul situaci, ve které se nachází. To bohužel už nevyplývá ze hry, takže je to nutně slabé.
Kéž bych taky našel sílu něco napsat, ale při svém vytížení (a všech zaměstnáních u počítače) asi těžko. Přestal jsem (ne úplně) pracovat i na svých zápisech... Prostě chronoteror.
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<