Nejvíc se mi líbí doporučení nechat hráče najít pro jejich postavy jinou motivaci než peníze, protože se konečně dostali do bodu, kdy je nemusí řešit, což je vlastně skvělé. Teď se konečně můžou zabývat věcmi, které se za peníze pořídit nedají. Třeba provádět nějaké výzkumy, průzkumy, vymýšlet, konstruovat, zkoušet... V ne-fantasy světě by mohli přemýšlet, jak se dostat na Mars,, udělat použitelné elektroauto, nebo nahrát lidské vědomí do počítače. Ve fantasy se určitě najde nějaká ekvivalentní výzva, pro kterou že třeba mít hromadu peněz, ale přitom samotné peníze ani zdaleka nestačí.
Úkolem GMma v takové chvíli není vymýšlet, za co by měly/musely postavy utrácet, aby se hráči pořád museli o peníze starat. Jeho úkolem je naopak pomoct hráčům (nikoliv "vymyslet za hráče") najít nějaký cíl, do kterého můžou peníze vrážet.
Nicméně podle toho co píšeš, tak hráči vůbec nejsou tak vysoko. Ještě pořád jsou na místě, kdy je někdo platí a zadává jim práci, a předpokládám, že když nebude zadavatel práce spokojen, tak o tyto výhody přijdou.
Jinak to že jsi jim dal zadarmo ubytování, jídlo, možnost vyrábět výbavu, proplacení cestovních nákladů a ještě navíc plat, který zjevně nemají za co utratit, protože jejich práce jim je také zábavou, to moc dobře není.
A ještě bych dodal, že nutit z vlastního rozhodnutí hráče, aby pro ně peníze měly hodnotu (přesněji pro ně byly hlavní motivací, jak jim zadávat úkoly), a přemýšlet o tom, že je o peníze přípravíš, abys vytvořil nějakou páku, není moc dobrý způsob vedení hry.