Tarfill píše:
v čase 19:25 - 21:20
a jeho výraz v čase 20:19 a následné překvapení ostatních hráčů stojí za to... ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=WpN1guVzK-M
To je... docela awesome :)
Jerson: nemůžu si pomoct, ale mám takový pocit, že bez ohledu na to, jakým zoufalstvím jsi musel ve své minulosti projít a přes jaká traumata ses musel přenést, Tvé zážitky s WTF hráči nejsou vždy úplně reprezentativní zkušeností pro ostatní herní skupiny :)
Ohledně zapojování postav v půlce questu - mě se v minulosti stalo, že postava umřela ve fakt blbou chvíli a prostě jsme se ve skupině shodli, že se hráč znovu zapojí až když quest doběhne zase do nějakého bodu, kdy to bude dávat smysl.
Ale jinak si může třeba sednout na druhou stranu stolu a sem tam si pučit od GM nějaké to NPCčko nebo antagonistu a zahrát si chvilku za protivníky :)
Ale pokud chcete novou postavu zapojit ASAP, tak to je zrovna třeba perfektní prostor pro nějaké ty
flashbacky, které případně doplní charakter do probíhající storky.
Resp. např. v podzemí to je samozřejmě fakt na tužku, ale pokud hrajete někde venku, tak se to dá - např. zatímco skupina postupovala vpřed vůči něčemu, tak nějaký spojenec (nová postava) šla udělat nějaký side-quest bokem v rámci nějakého plánu (odvedení pozornosti, nebo naopak získání něčeho zatímco se protivníci soustředí na "hlavní" skupinu...) a teď se "znovu" přidá k ostatním.
Skrz flashbacky se dá doplnit pár kritických míst, které je potřeba znát a část minulosti se nechá jen nastíněná a nevyřčená ("ve skutečnosti se znám s vámi dvěma z dřívějška... pak jsme se potkali náhodou tady... řekli jste mi co jdete udělat, tak jsem se přidal...") podstata toho vztahu a minulosti se pak může dál vyjasňovat za hry (improvizovat v dialozích, dohodnout nebo odehrát později v dalších flashbacích).
Je to přístup co sežere trochu herního času a prostoru, ale zase ne že by to nebyla plnohodnotná hra samo o sobě - pokud vám umírá postava co dvě sezení, tak to je nanic, ale pokud je smrt PC docela neobvyklá událost, tak se to dá použít docela hladce.