Ve fantasy jsem zabíjel celkem pravidelně postavu jednomu hráči, přežil tuším jen jednu hru se mnou - nutno říct že měl velmi blbé nápady a občas ho na sebevražedný úkol vyslali ostatní hráči, kteří ho také moc nemuseli. Nicméně dotyčný hráč říkal, že je radost u mě umírat.
Druhou válku o svět jsem začal popravou všech členů družiny. V dalším průběhu pak jedna postava zemřela z rozhodnutí hráče, když si zastavil umělé srdce aby předstíral smrt, ale nedokázal ho nahodit. Tomu samému hráči zemřela postava ještě jednou (jeho třetí postava se jmenovala Walter Dritt)
Na konci kampaně zemřeli všichni bez možnosti záchrany - skončili na Měsíci, kde porazili záporáka, ale v žádné raketě nebylo palivo na cestu domů. Mohli se jen rozhodnout, zda počkají až jim dojde vzduch, nebo si navzájem pustí otravný plny (sám na kohou nikdo nedosáhl.) Takže zemřeli všichni tři spolu.
Navazující misi jsem udělal trochu jinak - aniž to hráči věděli, hráli entity vytvořené emzáky, kteří v případě smrti jejich postavy zase oživili nebo v případě hodně velkého poškození přesouvali jejich vědomí do dalších lidí. Dlouho jim to nebylo divné, že toho relativně dost přežili, až jedna postava (toho hráče, kterému zemřela předtím) spadla pod kola vlaku. Nechal jsem je deset minut vydýchávat, že je prostě mrtvý a pak ho našli v jiném vagonu. To už jim přišlo trochu podezřelé.
konec kampaně byl podobný předchozímu - letěli na Měsíc, našli své předchozí mrtvoly (to už věděli, že to jsou skutečně jejich původní těla), sebrali svým mrtvolám zbraně a porazili dalšího záporáka. Potom zničili svět (aniž tušili že se to stane), nicméně jedne z nich dostal možnost obnovení, takže všechny oživil - ale sám u toho zemřel (na výslovné přání hráče, který chtěl svou postavu na konci obětovat, normálně by nemusel.)
Během dřívějších her jsem tu a tam fixloval hody, abych nechal postavy přežít, ale občas to bylo dost umělé a myslím, že to hráči tušili. Takže po té kampani jsem si udělal pravidla, kde si na nic nehážu, protivníci nemají žádné parametry, takže fixlovat nemůžu vůbec. A je to fajn, zatím žádná postava nezemřela, ale jedna měla dost namále (opět ten hráč, který své postavy nechával zemřít :-)
Takže taky říkám, že nepodvádím, ale já ani nemůžu :-)