I když to s tímhle článkem souvisí jen okrajově, tak se chci zeptat, jakým způsobem a jestli vůbec, odměňujete hráče XPama za takovýhle vychytváky, jako je vhodně použitý bojový pokřik.
Vlastně vůbec mě zajímá jaký máte systém na odměňování hráčů. Vím, že se to už probíralo ve spouště různých diskuzí, ale buď jsem to pozapomínal, nebo jsem se u toho nanachomejt. Máte nějaký ustálený systém co u hraní odměňujete? Každý má asi různý způsob. V mém případě třeba je v poslední době systém následující (údaje o procentech berte jen orientačně):
1. Zkušenosti za použití třídy postavy (30%)
2. Zkušenosti za splnění dílčích úkolů (individuálně)(25%)
3. Zkušenosti za zabité nestvůry (20%)
4. Zkušenosti za hraní postavy, tedy charakteru, přesvědčení, různé dobré nápady ve hře a za všechno, čím na mně hráč při hře zapůsobil. (25%)
5. Zkušenost za splnění questu (hromadná suma XP, rovnoměrně rozdělená na přeživší hráčské postavy) (bez %, nejedná se o hodnocení, které získají při každém hraní)
Takhle si to alespoň představuju, realita je bohužel ale taková, že často se do událostí ve hře tak zaberu, že si nestíhám dělat poznámky komu se co ne/povedlo a pak víceméně odhadem rozdělím nějké expy po skončení hry .