Zabít (odvetičku za jejich neschopnost), či nezabít, toť má býti otázka tohoto večera ...
Ale to snad ne! Jednak můžeme něco vymyslet (ano, Jersone, jednak pravidla) - viz geniální řešení v Planescape:Torment (vždy v márnici :) ), navíc otázku bych postavil jinač: jak zabránit hráčům k tomu, aby byli zabiti (z odplaty)? ... protoe zabít hráče je to nejhorší, co mu může GM udělat.
Trávím trochu času přípravné hry s hráči o samotě - v diskuzi o jejich postavě popovídáme tak, aby oni měli (a) pocit o jedinečnosti své postavy, (b) představu jak odehrát, aby byl GM spokojen.
Itaen píše:
Chtějí úkoly "vymlátit 100 skřetů, shrábnout milion zlatých, mít vlastní hrad a umřít
stejně tak i
Itaen píše:
typ "jdem dál"
Začátečníci? :)