Jerson píše:
V minulosti bych něco řešit mohl, jenže s danou postavou jsou v cele dvě další a předtím se nikdy neviděli, takže se mi zase rozdrobí další linie.
Neber realitu tak vážně. Postava si myslí, že se nikdy neviděli. Střih. Flashback do minulosti. Hrdinka při výstupu na Matterhorn uklouzla na pěšině, ale jedna z postav ji chytila dřív, než žuchla někam dolu. Pohled do očí...
Dobrý Flashback nic nedrobí, ale spojuje. Hlavní zásada ale zní, jednou a dost. Nepitvej minulost, stříhej do ní jen tak občas, pro parádu.
QuentinW píše:
2) vyhod ji. Podle toho, co rikas, bych ji uz na dalsi sezeni nepozval.
Já teda asi taky ne. Leda, že by byla móc pěkná :o))
Jerson píše:
Koukám, že se nemůžete zbavit dojme, že v každé mé hře jsou gestapáci :-)
A nejsou snad? :o))
Jerson píše:
Jde spíše o to, jak jí mám vysvětlit, že je normální, když se hráč sám přihlásí o slovo a chce řešit svou postavu, protože má dojem, že se Vypravěč věnuje až moc jinému hráči.
Jenže ono to není úplně normální. Sice to je možné, ale klasicky uspořádaná diskuse má jednoho moderátora (a v tomhle ohledu to je de facto moderování diskuse), stejně jako film má obvykle jednoho režiséra (a v tomhle ohledu je to de facto film). Všechno se dá dělat i jinak, ale nebude to norma. A z dobrého důvodu.