Jako teambuilding možná jo, ale jinak jsou stolní RPGčka pro firmy nezajímavá investice.
Výhodou i nevýhodou RPG je, že neoslovují masy, ale jen malou část společnosti, vesměs kreativců a myslitelů (teď myslím hlavně ve světě, ale vlastně i v ČR). Z jeho hráčů se stávají úspěšní podnikatelé, herci, ilustrátoři, spisovatelé, režiséři, programátoři, grafici aj., kteří pak třeba v dospělosti mají chuť nějak podpořit svého (většinou už bývalého) koníčka, který jim dal tak moc. Všichni, co D&D nějak významně v posledních 20 letech podpořili (finančně nebo propagačně) jsou jeho bývalí hráči.
Tím chci říct, snažit se oslovit firmy, které řídí lidé, kteří netuší, o co jde (drtivá většina českých firem), je velmi pravděpodobně marné. Oslovit děti (10-12 let), které to zaujme a kteří třeba s tím i později seknou, je lepší cesta, protože si třeba v dospělosti na svůj bývalý koníček vzpomenou a podpoří ho.
Díky tomuto přístupu se D&D v USA stalo populárním fenoménem, který ztratil negativní nálepku. Něco jako třeba Angry Birds u nás - téměř všichni lidé v ČR ví, o co jde, ale skutečně to hrálo jen malé procento lidí ve společnosti.