Tohle mě na Magicu s...re mají 5+ settingů, co by se nechalo rozehnat při nejmenším na knihu, co měli v 4E a oni na ně dlabou a radši prekopávají předchozí. Ono většina lidí asi neví, že settingy pro magic mají takhle rozepsané. Ať už zaduchařenou Kamigawu, celokovový Mirrodin, roztříštěnou Alaru, pohádkový Lorwyn, nebo celoměstskou gildovní Rvnicu (nebo Dominarii, Phyrexii, Zendikar).
Jinak korekturu klidně dodám, když mě nasměrujete.
Setting takhle mají kompletní a bez map + 1-3 romány zpravidla. Měst a celkové rozlohy je asi kolik je třeba. On je to původně jako celý plane, ale v překladu jsem se pokusil to trochu víc zamlžit. Mohu nanejvýš dopřeložit pokračování metaplotu se zmizením Avalcyn (ale tam se zase spoiluje, takže by to bylo spíš DM eyes only) a možná rozepsat obecné mechaniky karet (myslím specifika setu) a pak bychom mohli zauvažovat, jakými způsoby by se nechaly reprezentovat v DnD a jinde. Obrázky jsou standard ke článku, žádná pečlivá volba z mé strany (viz zdroje). Jinak je to dost vágní setting, ale zase se může DM vydovádět a zaparkovat si tam co chce a stejně jako s hyperdetailními realmsy dát důraz na to co chce a ostatní upozadit.
EDIT: Jak v tom hrát... mno, je to od pohledu Points of Light setting, kde je pár výsep civilizace a jinak průšvih na průšvih. U moře kvete obchod, ale těžko říct, jestli jen mezi městy a nebo jestli je nějaký soused někde přes vodu. Asi jak se DMovi chce. Tam kde se to jakž takž drží jsou problémy s paranoiou a hysterií, sem tam kulty a mrtví nechtějí zůstat v klidu. Na okraji se ale toulají vlkodlaci a část šlechty v pohraničí se jaksi zvrhla v krvesaje. Místy taky ze země stoupá dým a tama se rojí pekelníci a dezorganizovaní andělé nad tím jaksi neví co dělat. Příhoď ještě úplatnou všemocnou církev a inkvizici a je co řešit, ne?