Almi píše:
Bezsystémová kategorie je ve svém důsledku pro praktické použití bezcenná. Mnohem víc je pro mne (coby praktického hráče) konkrétní použití. Ale chápu, že pro jiné, co hrajou málo (nebo vůbec) to může být přínosem.
EDIT: Abych přidal i něco kontuktivního, taková inspirace -
Secret Santicore, jeden z mála rpg netových kolektivních dobrovolnických projektů, které mi přijdou smysluplné. A když říkám smysluplné, myslím tím awesome.
Ve zkratce si nejdřív účastníci napíší žádosti o to, co by chtěli/hodilo se jim pro hraní. Pak se žádosti rozlosují mezi účastníky, ti je vyrobí a nakonec se vše zkompiluje a vydá jako pdf. Funguje je to z několika jenoduchých příčin:
1) dostanete to co si vyžádáte, ne jen nějaké náhodné výtvory jako ze stupidních soutěží o nejlepší artefakt/encounter/whatever
2) vytváříte věc na žádost člověka z komunity založené na vyznávání stejného nebo aspoň podobného herního stylu, tudíž je vysoká pravděpodobnost, že svůj výtvor nakonec sami využijete
3) + dostanete kotel věcí co vytvořili lidi z komunity, a co je důležité, opět jsou to lidé u nichž je dost pravděpodobné, že dodají něco pro vás velmi užitečného.