Opravdu?
Pokud vím, valná většina her je poměrně rozumně k sehnání v PDF na internetu. Už jen jejich přečtením a srovnáním se naučíš hrozně moc (nemluvě o vyzkoušení). Co jsem tak pozoroval, velká část různých "designerů" si myslí, že k tomu, aby něco designovali, jim stačí znát všechny edice DrD plus český překlad II. edice Shadowrunu. K tomuhle jsem se ostatně už vyjádřil ve svém článku
Úvod do game designu (a s těmi 12 hrami jsem tam byl koukám poměrně schovívavý, dneska bych řekl, že jich máš znát alespoň 20, 10 hraných a 10 načtených, a i tak by neuškodilo přečíst a zahrát si nějaké další)
RPG teorie také není vůbec nedostupná. Kostka je plná designerských postřehů a principů, článků vlastní tvorby stejně jako překladů těch nejznámějších/nejvýznamnějších věcí, rozhovorů s autory aj. (mrkni do sekce RPG Odborně, případně do mnoha diskusí). RPG F má svojí sekci RPG Teorie (myslím, možná ji už přejmenovali, ale ta sekce tam je určitě pořád), která bude také určitě plná hromady postřehů.
A máš tu RPG Site, RPG Net a další zahraniční weby. Máš blogy designerů. Máš vývojové blogy k DnD a dalším hrám.
Sorry, studijního materiálu je až až. A v komunitě máš hromadu lidí kteří jsou ochotní s Tebou případně věci konzultovat. Dost z nich můžeš i potkat osobně na srazech, conech, eventech...
Já myslím, že studijního materiálu tu je možná až příliš mnoho.