Jerson píše:
Takže pokud chceš řešit to, o čem zmíněné video je, můžeme. Pokud chceš rozebírat, co přesně v něm zaznělo, budiž. Ale jestli budeš volně provádět záměny slov "dokonale" a "jakž takž" a podsouvat mi je, tak to fakt neberu.
Ano, máš pravdu, omlouvám se za svoji debilní neschopnost argumentovat. Zkusím to ještě jednou a lépe.
Jerson píše:
Dael se totiž celou dobu snaží držet reálných geografických prvků, které určují podobu krajiny, takže ano, z toho vyvozuju, že se snaží o realistickou mapu
Tohle asi hezky ukazuje to, kde se rozcházíme. Já jsem z toho videa totiž tenhle pocit vůbec neměl. Podle mě se k tomu hodí ta věta, kterou jsi odkázal:
Dael píše:
It will, like, pinging people's brains as realistic.
Já tohle vyjádření vnímám jako "tohle je věc, která lidem přijde na první pohled přirozená". Nějak v tom nevidím snahu o velkou realističnost. Spíš je to o tom, jak umístit prvky tak, aby se na tu mapu hráč podíval a neměl podvědomý pocit "hej, to je divný."
Ano, Ty tenhle pocit mít budeš (dle mého názoru jsou tvé požadavky na smysluplnost silně nadprůměrné) a není to nic špatného (pokud jsi měl pocit, že naznačuji něco jiného, tak se omlouvám, prostě se neumím vyjádřit :-( ). Jenoom to video není určené Tobě.
Jerson píše:
Nicméně to není moje logika, to je její logika.
Vycházel jsem z tvého vyjádření, konkrétně tohohle:
Jerson píše:
Řeknu to jinak - pokud někdo říká, že řeky tečou podle gravitace, tak by mohl začít kreslit řeky právě v těch horách, ze kterých tečou, postupně je spojovat, a když jich spojí dost v nějaké dolině, tak tam vytvoří jezero.
(Zvýrazněno mnou.)
Pokud budu postupovat dle této logiky, tak si nemůžu říct "tady by mohlo bejt cool jezero, tak ho tam hodím a pak k němu dokreslím řeku". Musím mít hory, ze kterých teče ta řeka. A její tok bude určován mimo jiné zvrásněním krajiny. Tu krajinu musím nějak vymodelovat. Takže musím nastudovat, jak vzniká krajina (protože jsem lama a ze školy si to fakt nepamatuju). No a velké pohoří vznikají tam, kde se potkávají tektonické desky. A jak mám vědět, jak vypadají?
Tenhle celý příklad táhnu už trochu Ad Absurdum, snažím se ukázat pointu. Snad se mi to povedlo.
Šaman píše:
<nerdovská pubertální poznámka>
Kdyby kreslila naostro, možná by měla ještě víc lajků.
Já věděl, že se toho někdo chytne ... no, ale když už jsem zareagoval tady, tak asi ten Jersonův komentář adresuju taky.
Jerson píše:
Popravdě, 30 minut videa kreslení předem nepřipravené mapy s kamerou drženou v ruce, která ve třetině času ani nezabírá místo kreslení - a přitom má 1200 lajků a jen čtyři dislajky. Kdyby to kreslil nějaký obyčejný kluk, podívalo by se na to jen pár lidí a poslalo ho do háje. Jenže Dael má kozy, tedy je celkem hezká holka, která hraje DnD, takže nerdi slintají na klávesnici prakticky nad vším, co natočí. Nebo to tak není?
Za mě osobně to není o holka co hraje DnD. Podle mě má sympatický přednes a je taková ... "lidská". Tady má tenhle fail s kamerou, jinde zase nějak řešila mikrofon (mám pocit, že nebyl zapnutej, nebo něco takového) ... a místo toho, aby tyhle věci vystřihnula a natočila to dokonale, tak to prostě nechá. Působí to na mě dojmem, že se nesnaží být lepší než ostatní, nebo že ostatním radí jak mají hrát nebo tak. Prostě ty, kteří o to mají zájem, informuje o tom, jak ona sama hraje DnD.