Já bych v první řadě doporučil nekreslit žádné mapy sám, pokud to člověka fakt opravdu hodně nebaví samo o sobě.
Předně se spousta krásných map se dá najít prostým googlením ("fantasy city map" by mělo vylovit výsledků na nespočet kampaní). K zahození mimochodem nejsou ani krásné
"3d mapy" ze 16.-18. století.
Město se také dá překvapivě snadno improvizovat za pochodu -
návod zde (tohle je mimochodem skvělý způsob jak řešit obrovská města, které se navíc neustále mění - jako Sigil).
Btw Nenapadá mě moc lepších míst, kde takovou kampaň vést, než
Sigil. Podrobně je popsaný v
Planescepe Campaign settingu pro AD&D 2e (většina textů je systémově neutrální), který se sice už asi oficiálně sehnat nedá, nicméně exitují skvělá místa řešící spoustu malicherných lidských potíží. Jedním z nich je pirátská zátoka :)
EDIT: Tak kniha k Sigilu se jmenuje
Uncaged: Faces of Sigil a dá se koupit. Což má svoje výhody (je fakt pěkná, navíc prodávaná pdfka bývaj vyčištěný a opatřený odkazama) a nevýhody (watermark, vlastník práv nemá s produktem nic společného a žádný podpory se mu od něj asi už nikdy nedostane).
A pokud bys potřeboval fakt do detailu propracovou mapu obrovského města s popisky, pak je tu
Altdorf (zdarma) nebo třeba Monte Cookův
Ptolus.
A souhlasím s tím, že mapa, byť je to pěkný doplněk ke hře nakonec není zas tak důležitá jak se zdá. Hráli jsme minimálně rok hru celou zasazenou do jednoho města, kde "mapa" sestávala jen z obrysů asi pěti městských čtvrtí. Ani si už vlastně nepamatuju kde konkrétně se v jednotlivých čtvrtích co odehrávalo a vtip je v tom, že je to nakonec skoro jedno. Stejnětak je v 99% případů jedno jestli cesta z místa A do místa B trvá pět minut nebo hodinu (i když jestli se to děje v sousední čtvrti nebo na druhém konci města většinou napoví jak dlouho trvá se tam dostat) a v těch případech kdy na tom záleží ve skutečnosti málokdo vytáhne mapu (i když ji má podrobně zpracovanou) aby změřil vzdálenost mezi dvěma místy a dosadil do rovnice - tyhle věci obvykle nakonec řeší rozhodnutím můžeme vs. nemůžeme to stihnout včas, často prostřednictvím hodu na nějakou dovednost.