K tomu "short/long restu by kin" :D
ano, hráli jsme to tak, že short rest byl v noci, a long rest až po týdnu, tedy hit dice, kouzla, schopnosti a prostě všechno se obnovovalo mnohem pomaleji. A vyhovoval nám to, Od levelu 1 až po 20, a rozhodně jsme si nestěžovali na nedostatek schopností/kouzel, spíš naopak, i tak nám to přišlo dost, a nebavilo nás to v původní verzi, jelikož tam každý den mohl kdokoliv vystřílet nehorázné kvantum spellů apod.
Cílem tohoto houserule bylo to, že jsme chtěli "realističtější hru". Ne aby váš někdo dosekal na nulu, a vy po jednom denním spánku jste opět full healed a fresh na nohou. Ne, že si každý den sešlete několik armagedonů, prstů smrti, přání a reikarnací jako nic, vyspíte se, a jedete znova kolotoč destrukce.
Boje bylo méně na delší časové ose, ale na hraní to poznat nebylo (stále jsme drželi cca stejný počet bojů na sezení. i ten long rest tam byl v cca stejném intervalu), jen naše postavy cestovali delší dobu, spali, odpočívali a dávali jsme hodně pozornosti na downtime aktivity, které jsme si ještě rozšířili, což pěkně doplňovalo ty delší prostoje, a dělalo postavy uvěřitelnější, a více zainteresované ve světě. Ne co den to dung, level up, next dung next day, lvl up atd.