Pipux: V herní realitě se to vyvinulo tak, že Černá bohyně stojí na straně Nine Hells a kněží vyvolávají démony Devíti Pekel a učí se od nich magii za závazek své duše bojovat ve Válce Krve. Postavy se do povrchového konfliktu zamotali a dobrovolně se k bohyni přidali.
Ten, co byl surovinou pro vyvolání ví, že každé další pití krve z něj dělá víc a víc démona, až to bude nevratná změna a stane se démonem se vším všudy.:-)
Jiný se napil krve démona (není nutno rozvádět, jak se to stalo) a jeho součástí se stal kus duše démona z Abyssu. Původně jsem počítal s konfliktem v družině, kdy postavy budou na různých stranách a postupně v nich vyrostou ty démoni. Ale jelikož mají vypravěčské pravomoci, tak člověk míní a oni mění.. :-)
DenGrasse: Dračí kult je skutečně tajná organizace napříč společností, která velmi rychle bují a její přívrženci jsou ocejchováni. Stále jim vrtá v hlavě, proč do kultu vstupují. A mají přímo hmatatelnou paranoiu (po zabití několika vlivných kultistů), že za každým koho potkají vidí skrytého kultistu, který je přišel úkladně zavraždit.
V jiné části světa na jiném světadíle je temné císařství Acrot, ale s tím operuje ve svých hrách Horacio, tak to do své hry nechci míchat.
Ono se dá říci, že i celé království vidí hráči temně, jak se sami vyjádřili. Takže správný pocit už mají. :-)
Alnag: Myšlenka dobrá, ale hodila by se spíš pro úvod kampaně. My jsme již značně pokročili a nyní mi to už nepřijde vhodné integrovat. Každopádně díky za radu, tohle je správný směr, akorát bych potřebovat něco pro postavy v plné síle. Nezajímá mě, jak konkrétně pokračovat ve hře, to si myslím, že zvládnu. Zajímá mě teoretický model konfliktu různých zel.
Při poslední hře hráči přepadli skřety (poskoci draka) s výpalným z obřího dolu, všechny zabili a prchli hlouběji do nepřehledného hvozdu, kde objevili opuštěný klášter Černé bohyně. Jedná postava pasivně senzitivní na magii (v družině neumí nikdo kouzlit) odhalila, že je každý den někdo magicky sleduje, domnívají se kř.koulí. V klášteru zabili beholdera a úplně rozsekání se rozhodli tu zotavit a na nějakou dobu ukrýt. Bohužel jedna postava byla v takovém tranzu po boji a z toho, že jí ostatní dali nalezený kouzelný meč kapitána stráže Černé bohyně (patřičně značený), že v hlavní svatyni přistoupila k obrovskému zaprášenému kamennému portálu na stěně, který měl u strany malý kamenný kalíšek. Mečem si rozpárala ruku a do kalíšku pustila svojí krev (nikdo jej nezadržel, protože ostatní ač tušili, že to je vypnutý portál, tak se věnovali hádce, kde budou mít pelechy), čímž otevřela bránu do Devíti Pekel, kterou dříve používali kněží pro přivolání démonů. Na portálu nyní září rudá krvavá linka a uvnitř se po pár staletích opět začala vlnit černá hladina se stříbrnými odlesky. Tady jsem to střihnul. :-)
Proto mě spíš zajímá model společnosti, kde je již zlo plně integrované a měl by to být svět ve stylu fantasy, kde je magie opravdu výkonná, ačkoliv se za ní platí nejčastěji krví, jinými lidmi, nebo vlastní duší. A nemusí to být přímo pro moji hru, líbí se mi Noirova představa, krásně se z toho dá vyčíst, co tím myslel.